suru
taisipa olla miespari ja niillä oli pikkunen n.vuosikas tyttölapsi mukana.Voi että suretti sen lapsen puolesta.
suotta minua suret,meillä lapsilla on äiti ja isä niinkuin lapsella kuuluu ollakkin.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Voi huokaus. Minua surettaa ap sinun puolesta. :|
no senhän nyt näkee heti mikä ei ole normaaliaAlkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Homot voivat olla aivan yhtä hyviä vanhempia kuin heterotkin. Lisäksi mies on voinut olla puistossa myös esim. veljensä, serkkunsa, ystävänsä, työkaverinsa tai lapsensa kummin kanssa. Ei kaksi miestä yhdessä lapsen kanssa leikkipuistossa ole sama asia kuin kaksi homoa lapsensa kanssa puistossa :headwall:
Miks sua suretti sen lapsen puolesta? Ja mistä tiedät et oli pari eikä kaverukset tai veljekset?Alkuperäinen kirjoittaja suru:taisipa olla miespari ja niillä oli pikkunen n.vuosikas tyttölapsi mukana.Voi että suretti sen lapsen puolesta.
Joo, uskon että näet sen heti kun vilkaiset peiliin... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja suru:no senhän nyt näkee heti mikä ei ole normaaliaAlkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Homot voivat olla aivan yhtä hyviä vanhempia kuin heterotkin. Lisäksi mies on voinut olla puistossa myös esim. veljensä, serkkunsa, ystävänsä, työkaverinsa tai lapsensa kummin kanssa. Ei kaksi miestä yhdessä lapsen kanssa leikkipuistossa ole sama asia kuin kaksi homoa lapsensa kanssa puistossa :headwall:
älä viitti.homo ei korvaa ÄITIÄ eikä ISÄÄAlkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Homot voivat olla aivan yhtä hyviä vanhempia kuin heterotkin. Lisäksi mies on voinut olla puistossa myös esim. veljensä, serkkunsa, ystävänsä, työkaverinsa tai lapsensa kummin kanssa. Ei kaksi miestä yhdessä lapsen kanssa leikkipuistossa ole sama asia kuin kaksi homoa lapsensa kanssa puistossa :headwall:
Käyttäytykö ne jotenki epänormaalisti?Alkuperäinen kirjoittaja suru:no senhän nyt näkee heti mikä ei ole normaaliaAlkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Homot voivat olla aivan yhtä hyviä vanhempia kuin heterotkin. Lisäksi mies on voinut olla puistossa myös esim. veljensä, serkkunsa, ystävänsä, työkaverinsa tai lapsensa kummin kanssa. Ei kaksi miestä yhdessä lapsen kanssa leikkipuistossa ole sama asia kuin kaksi homoa lapsensa kanssa puistossa :headwall:
varo päätäs kun noin hakkaat seinäänAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Joo, uskon että näet sen heti kun vilkaiset peiliin... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja suru:no senhän nyt näkee heti mikä ei ole normaaliaAlkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Homot voivat olla aivan yhtä hyviä vanhempia kuin heterotkin. Lisäksi mies on voinut olla puistossa myös esim. veljensä, serkkunsa, ystävänsä, työkaverinsa tai lapsensa kummin kanssa. Ei kaksi miestä yhdessä lapsen kanssa leikkipuistossa ole sama asia kuin kaksi homoa lapsensa kanssa puistossa :headwall:
No jos on homo-äiti tai homo-isä, onks se lapsi sitten niinku orpo?Alkuperäinen kirjoittaja suru:älä viitti.homo ei korvaa ÄITIÄ eikä ISÄÄAlkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Homot voivat olla aivan yhtä hyviä vanhempia kuin heterotkin. Lisäksi mies on voinut olla puistossa myös esim. veljensä, serkkunsa, ystävänsä, työkaverinsa tai lapsensa kummin kanssa. Ei kaksi miestä yhdessä lapsen kanssa leikkipuistossa ole sama asia kuin kaksi homoa lapsensa kanssa puistossa :headwall:
toi kehotus varoa päätä onkin jo uhkaus!!Täällähän pyörii natsejaAlkuperäinen kirjoittaja suru:varo päätäs kun noin hakkaat seinäänAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Joo, uskon että näet sen heti kun vilkaiset peiliin... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja suru:no senhän nyt näkee heti mikä ei ole normaaliaAlkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:Homot voivat olla aivan yhtä hyviä vanhempia kuin heterotkin. Lisäksi mies on voinut olla puistossa myös esim. veljensä, serkkunsa, ystävänsä, työkaverinsa tai lapsensa kummin kanssa. Ei kaksi miestä yhdessä lapsen kanssa leikkipuistossa ole sama asia kuin kaksi homoa lapsensa kanssa puistossa :headwall:
katsos maailmassa ei tule hyväksyä kaikenlaisia vääriä asioita
Aha.Alkuperäinen kirjoittaja suru:suotta minua suret,meillä lapsilla on äiti ja isä niinkuin lapsella kuuluu ollakkin.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Voi huokaus. Minua surettaa ap sinun puolesta. :|
en minä kaipaa sääliä vaan todellakin lapset jotka joutuvat kyseisiin kuvioihin sotkeutumaan.mä olen aina lapsen ja pienen puolella ja sille ei voi kuin parasta tarjota