puistattaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Kun näistä joistakin vastauksista täällä huokuu tietynlainen sairas vihamielisyys....siis sellainen empatikyvyn puute ja keskustelukyvyn puute. Halutaan tahallaan ymmärtää väärin ja luokata. Periaatteessa ollaan oikeassa, se on eräänlaista "pahuutta hyvyyyden nimissä", jos ymmärrätte, mitä ajan takaa...?

Esim, tuo erityislapsiketju ja siinä yksi vastaaja, hänen vastauksista huomasi, ettei ole ihan tervettä, vaikka olikin tavallaan oikeassa. Eikä tämä ole ainoa ketju. Olen vaan huomannut tämän, kun olen pitempään keskusteluja seurannut sivusta.

Näm ihmiset ovat niitä susia lammasten vaatteissa. Niitä, joista ei päälepäin näy mitään vikaa, mutta, jotka mielen pimeimmissä sopukoissa ajattelevat ties mitä. ymmärsiköhän kukaan, mitä tarkoitin.

Olen havainnut saman. Tosielämässä näillä ihmisillä on vain vähän tai ei ollenkaan toimivia ihmissuhteita. Sitä sosiaalisissa ympyröissä epäonnistumista puretaan mm.täällä. Tai sitten he ovat niitä maanhiljaisia jotka tositilanteessa eivät saa sanaa suustaan.

Ymmärrän, mitä tarkoitit. Näitä ihmisiä on myös irl. Ne vaan pitää opppia tunnistamaan ja poistamaan ystäväpiiristään. Suurin osa kuitenkin niin palstalla kuin ir on ihan kivoja.

On tullut huomattua tämä asia... välillä ajattelen että lopetan tän foorumin lukemisen, mutta kun toisaalta täällä on vilkasta keskustelua ja mukaviakin juttuja välillä...

En ole yleensä kovin paljon netin keskustelupalstoilla roikkunut, mutta nyt sairaslomalla ollessa on tullut vietettyä täällä aika paljon aikaa. Mua ihmetyttää se kuinka jotkut täällä tuntuu suhtautuvat todella järkyttävän vihamielisesti esim. uskontoihin ja maahanmuuttajiin. "Oikeassa elämässä" en tällaisia ihmisiä tunne/ole tavannut...

Yhteistyössä