Puinen parkkitalo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auto

Vieras
Hakusessa jouluksi pojille puinen parkkitalo kun meil on ollu 4 muovista jo ja ne on huonoiksi todettu.Millassii teiän lapsilla on?kaameen hintasia ovat uutena mutta käytettyjäkään ei ole eteen sattunut.br-leluista kai sitten on mentävä ostamaan

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
onko teillä ollu fisher pricen taloa? meillä on se ja kastää myös parkkitalolla ratsastus leikit..

oon sitä miettiny kyl mutta samoissa hinnoissa on nuo puiset ja muovi vastaan puu...meil taitaa tuo puu voittaa,ja sit ne on musta aika lapsellisen näkösiä..pojat 5 ja 6v

Minä olen "kuolannut" Plan Toysin puista parkkitaloa http://www.hattentatti.fi/product_info.php?products_id=865&osCsid=df8e783e0451ff1b0db40f9849bd1a0a

Mutta vielä en ole raskinut ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko teillä ollu fisher pricen taloa? meillä on se ja kastää myös parkkitalolla ratsastus leikit..

oon sitä miettiny kyl mutta samoissa hinnoissa on nuo puiset ja muovi vastaan puu...meil taitaa tuo puu voittaa,ja sit ne on musta aika lapsellisen näkösiä..pojat 5 ja 6v

ai neljän muovisen jälkeen näet ekoksi ostaa puisen.. :D no on se hyvä herätä joskus..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ai neljän muovisen jälkeen näet ekoksi ostaa puisen.. :D no on se hyvä herätä joskus..

niin no kaksi niistä on myyty eteenpäin kun ovat olleet vielä ehjiä:)

Yhteistyössä