puin strigit saunan jälkeen päälle ja äiti katteli

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
yx
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Ennen käytin stringejä ja sit satuin ostamaan hipster tyyliset uimahousut ja mies meni todella kiimaseksi... Hänen mielestä ja niin myös itseni mielestä hipsterit on naisen päällä seksikkäämmät kuin stringit,jättää enemmän arvailujen varaan,ja korostaa mukavasti suomalaisia lättäpeppuja,pyllyyn tulee kivasti muotoa:)

Enään en stringejä käytä

Sama sit paidoissa,ei mitään tyrkkyjä ja lutkamaisia jossa tissivako näkyy hulluna ja näyttää ihan naurettavalta ja halvalta,mielellään sellainen joka peittää vaon,olet varmasti paljon mielenkiintoisempi esim baarissa tuonnäköisenä ja itsevarman etenkin :)

Nämä olen oppinut mieheltäni ja hän todellakin tietää

Huoran näköisiä naisia on paljon liikkeellä, tissivako näkyy,stringit paistaa.. huhhuh
mun mies vihjas mulle et voisin enemmänkin kulkee hipstereissä. eli tykkää myös enemmän hipstereistä mun päällä. ja jos vielä ovat pitsiä mies ihan sekasin X)
 
Meimi
Alkuperäinen kirjoittaja valista vähän mua:
Alkuperäinen kirjoittaja Yök:
Mä en omista muuta kun stringejä. Muutamat tavikset menkkojen varalta jos tarvii sidettä käyttää, nyt ei oo sitäkään ongelmaa kun on kuukuppi.

Kaikki midit ja maxit on inhottavia jalassa kun on stringeihin tottunu. Plus että näyttää karmivalta kun tulee puoleen väliin persusta sellanen pikkarin raja. Yök.
Heh, minua aina huvittaa nää kommentit pikkarien rajoista. Siis ihan todellako sinua häiritsee vaatteen sauma? Miten ihmeessä sellanen voi häiritä? Miten se voi näyttää karmivalta tai mikä siinä siis siltä näyttää?

En oll edes alkuperäinen mutta on silti kommentoitava.

Kyllä näyttää todellakin ihan karseelta, kun jollakin on mikä vaan perse perse, joka on puettu liian pieniin mummomallisiin pikkareihin, ne pikkarit painautuu sinne persiiseen niin ettei mitään tolkkua. Näkyy sellainen syvä painauma, yök!

Painava sanani on annettu.

Ja käytän siis hipstereitä ja stringejä, mutta niitä ei kyllä kukaan ulkopuolinen näe, ovat vain omaksi mielikseni. Jos ukkokultaa yritän miellyttää, olen ilman pöksyjä, siitä se tykkää eniten :).
 
Hyi
Alkuperäinen kirjoittaja yx:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi:
Ennen käytin stringejä ja sit satuin ostamaan hipster tyyliset uimahousut ja mies meni todella kiimaseksi... Hänen mielestä ja niin myös itseni mielestä hipsterit on naisen päällä seksikkäämmät kuin stringit,jättää enemmän arvailujen varaan,ja korostaa mukavasti suomalaisia lättäpeppuja,pyllyyn tulee kivasti muotoa:)

Enään en stringejä käytä

Sama sit paidoissa,ei mitään tyrkkyjä ja lutkamaisia jossa tissivako näkyy hulluna ja näyttää ihan naurettavalta ja halvalta,mielellään sellainen joka peittää vaon,olet varmasti paljon mielenkiintoisempi esim baarissa tuonnäköisenä ja itsevarman etenkin :)

Nämä olen oppinut mieheltäni ja hän todellakin tietää

Huoran näköisiä naisia on paljon liikkeellä, tissivako näkyy,stringit paistaa.. huhhuh
mun mies vihjas mulle et voisin enemmänkin kulkee hipstereissä. eli tykkää myös enemmän hipstereistä mun päällä. ja jos vielä ovat pitsiä mies ihan sekasin X)
Itselläni on hipstereitä laidastalaitaan, kilttejä ja tuhmia, paljon erivärejä,pitsiä :) ja en enään todellakaan alkais stringejä käyttämään enkä tavallisia pikkareita...

Mustat pitsiset,jossa punaista kukkakirjontaa edessä on mieheni lempparit:)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Palstavalaistus:
Mulla ei ole ainuitakaan hipstereitä vai mitä hipspöksyjä ne ovatkaan, mutta tätä ketjua lukiessani päätin hankkia kokeeksi...

Suosittelen
=) itsekin käytän vain hipstereitä,niissä ei tuu noita saumoja persauksiin niinku tavallisista pikkareista. Ukko tykkää:)
 
Malli kun malli- liika pienet on karmivat päällä. Myös ne tavalliset, jos muodostuu ne neljä poskea.


Kakkalankahousut :LOL:

Mulla jos olis päällä moiset kakkalangat niin johan siellä luultais olevan vähintäänkin salamatkustaja :eek: karvat vaan repsottais sieltä langan molemmin puolin :LOL:


Ja pikkujoulut on vasta kuukauden päästä- en jaksa alkaa ajeleen näin talvea vasten....
 
vieras
Mä en käytä kotona pikkareita ollenkaan, ihan vaan sen takia et on mukavempi olla ilman, kun johonkin lähden nii sitte laitan. Harvoin käytän stringejä, mulla on tavallisia (mut ei mitää mummoja) sekä hipstereitä/hotpantseja. Hyvät tavalliset pikkarit tuntuu vaan parhaimmilta päällä, hiosterit taas näyttää parhaimmilta mut on epämukavat päällä.
 
mie
Mun pukamilla ei kyllä käytetä minkään laisia stringejä,oli ne liian pieniä tai sopivia.Isännän iloksi iltasella laitan jalkaan,mutta muuten saavat kyllä lojuta laatikon pohjalla!Se vähäkin aika mitä jalassa ovat,niin tuntuvat tosi pahalle ja sattuu kyllä,vaikka kipeät pukamat ei muuten ole ollenkaan...
 
vieras
kun lueskelee noita miesten keskustelufoorumeita missä nyt ikinä naisista puhuvatkaan, suurin osa miehistä ei kyllä tykkää ollenkaan hipsteri tai boxeri tyyppisistä pikkuhousuista. maxitkaan eivät saa yhtä paljon miinusääniä:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Siis käyttääkö joku tosiaan vielä noita stringejä??? So last season...Itse suosin hipstereitä, paljon mukavammat päälläkin kuin stringit.
mitä väliä sillä nyt sitten on, onko alushousut muodikkaat vai ei :eek:

mulla on kyllä vaikka minkämallisia pikkareita ja ne on kaikki mukavia päällä ja sopivan kokoisia.
Jos mieheltä kysyy niin strigit on parhaimman näköiset.
sillä ei mulle ole mitään väliä mistä miehet yleisesti ottaen tykkäävät, ei ne muut miehet niitä mun alusvaatteita näe eikä mua varsinaisesti kiinnosta millaisista alkkareista ne sattuvat pitämään. Tai mitä mieltä miehet yleisesti muutenkaan mun ulkoisesta olemuksesta pitävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä stringit ovat kyllä niin epämukavat.
Käytät liian pieniä.

Sopivankokoset stringit on paljon mukavammat jalassa kun mummomallit. Ongelmana on että tosi monet ostaa alkkarit samaa kokoa kun yläasteella, kyllähän ne jalkaan menee kun kangas venyy, mutta stringien kohalla alkaa tuntua jo epämukavalta. Tavalliset tekee liian pieninäkin vaan makkaroita mutta ei hierrä.
onko vaihtoehtoina vain stringit tai mummomalli? Itsestäni ainakin stringit on todella epämukavat ja muutenkin mieluiten pidän hipstersejä, kun on matala vyötärö niissä, eikä tunnu inhottavalta persvaossa. Niin ja mie ostan kokoa pienempiä pöksyjä kuin yläasteella :D silloin käytin S:ää ja nyt xs:ää...
 
firequeen
mie en keksi mitä teen tuolle stringi-kokoelmalleni ! :D nykyään pidän enemmin hipstereitä, seksikkäät nekin ovat :matala lantio ja väreissä + materiaaleissa runsaasti valinnanvaraa... aikanaan oli kunnon pissisfiilis kun lähti johonkin pyörällä yllään matalat farkut ja stringeissähän on korkea vyötärö... pyöräillessä pikkarit vaan paistoi ! ja muutenkin oli niin mukava polkea pyörällä kun kiertyivät polkiessa persvakoon :LOL: ja tuskinpa meikäläisen valkea lattaperse kovin esteettinen näky niissä olisi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun lueskelee noita miesten keskustelufoorumeita missä nyt ikinä naisista puhuvatkaan, suurin osa miehistä ei kyllä tykkää ollenkaan hipsteri tai boxeri tyyppisistä pikkuhousuista. maxitkaan eivät saa yhtä paljon miinusääniä:D
No minunpä ei tarvi muita miehiä miellyttääkään kuin omaani ja se tykkää hipstereistä/hotpantseistä, varsinkin pitsillä höystettyinä. Osti viime jouluna joululahjaksikin moiset eikä mitään kakkanaruja :D
 

Yhteistyössä