puin strigit saunan jälkeen päälle ja äiti katteli

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ihmeissään. (poika jää tänne mummulaan hoitoon kun mä lähden ulkoilee ). Kysyin äidiltä melko tiukasti että mitä se kyylää. Totes vaan että pitääkö sullakin ikäihmisellä olla tuommoset kakkalankahousut! :eek: :eek:
 
Jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä stringit ovat kyllä niin epämukavat.
Käytät liian pieniä.

Sopivankokoset stringit on paljon mukavammat jalassa kun mummomallit. Ongelmana on että tosi monet ostaa alkkarit samaa kokoa kun yläasteella, kyllähän ne jalkaan menee kun kangas venyy, mutta stringien kohalla alkaa tuntua jo epämukavalta. Tavalliset tekee liian pieninäkin vaan makkaroita mutta ei hierrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä stringit on aika rumia. Joskus jos haluaa yllättää miehen positiivisesti, niin kiva, mut muuten normit on kivemmat.
Tohon täytyy lisätä että hyvin harvalla stringit näyttää hyvältä! Valitettavan monella suomalaisella naisella on lattaperse sillon sais olla pushup-pikkarit että takapuoli näyttäs hyvältä. :whistle:
 
stringit on out
Oletteko huomanneet, että myyntikatalogeissa ei juuri stringejä ole tarjolla.

Ja onhan ne epämukavatkin. Itse ostin viimeksi ihan oikeat maxi-mallin pökät. Ne tukee vatsaa ja peppua hyvin, eivätkä hierrä... on hyvä pie.... ;)
 
alusvaatteiden ystävä
Kyllä täällä tulee stringejä pidettyä joskus, miehen mieliksi ja joskus omankin mielen piristykseksi, kun tietää että on sexyt alusvaatteet alla. Eivätpä ne muille näy tai kuulu, olivatpa kuinka out tahansa.
 
Yök
Mä en omista muuta kun stringejä. Muutamat tavikset menkkojen varalta jos tarvii sidettä käyttää, nyt ei oo sitäkään ongelmaa kun on kuukuppi.

Kaikki midit ja maxit on inhottavia jalassa kun on stringeihin tottunu. Plus että näyttää karmivalta kun tulee puoleen väliin persusta sellanen pikkarin raja. Yök.
 
Hyi
Ennen käytin stringejä ja sit satuin ostamaan hipster tyyliset uimahousut ja mies meni todella kiimaseksi... Hänen mielestä ja niin myös itseni mielestä hipsterit on naisen päällä seksikkäämmät kuin stringit,jättää enemmän arvailujen varaan,ja korostaa mukavasti suomalaisia lättäpeppuja,pyllyyn tulee kivasti muotoa:)

Enään en stringejä käytä

Sama sit paidoissa,ei mitään tyrkkyjä ja lutkamaisia jossa tissivako näkyy hulluna ja näyttää ihan naurettavalta ja halvalta,mielellään sellainen joka peittää vaon,olet varmasti paljon mielenkiintoisempi esim baarissa tuonnäköisenä ja itsevarman etenkin :)

Nämä olen oppinut mieheltäni ja hän todellakin tietää

Huoran näköisiä naisia on paljon liikkeellä, tissivako näkyy,stringit paistaa.. huhhuh
 
valista vähän mua
Alkuperäinen kirjoittaja Yök:
Mä en omista muuta kun stringejä. Muutamat tavikset menkkojen varalta jos tarvii sidettä käyttää, nyt ei oo sitäkään ongelmaa kun on kuukuppi.

Kaikki midit ja maxit on inhottavia jalassa kun on stringeihin tottunu. Plus että näyttää karmivalta kun tulee puoleen väliin persusta sellanen pikkarin raja. Yök.
Heh, minua aina huvittaa nää kommentit pikkarien rajoista. Siis ihan todellako sinua häiritsee vaatteen sauma? Miten ihmeessä sellanen voi häiritä? Miten se voi näyttää karmivalta tai mikä siinä siis siltä näyttää?

 
4 buttock problem
Alkuperäinen kirjoittaja valista vähän mua:
Alkuperäinen kirjoittaja Yök:
Mä en omista muuta kun stringejä. Muutamat tavikset menkkojen varalta jos tarvii sidettä käyttää, nyt ei oo sitäkään ongelmaa kun on kuukuppi.

Kaikki midit ja maxit on inhottavia jalassa kun on stringeihin tottunu. Plus että näyttää karmivalta kun tulee puoleen väliin persusta sellanen pikkarin raja. Yök.
Heh, minua aina huvittaa nää kommentit pikkarien rajoista. Siis ihan todellako sinua häiritsee vaatteen sauma? Miten ihmeessä sellanen voi häiritä? Miten se voi näyttää karmivalta tai mikä siinä siis siltä näyttää?
Kivat neljä persposkea, se edellä mainostettu suomalainen lattapylly ja pikkarinrajat jakamaan puolikkaat kahtia. Ah sitä seksikkyyden määrää.

http://i113.photobucket.com/albums/n217/jnetteb/vpl.jpg
 

Yhteistyössä