Puhuttu gynen kanssa..

  • Viestiketjun aloittaja Demeter
  • Ensimmäinen viesti
Demeter
puhelimessa tänään.. eli alenemaa on normaalimuotisten siittiöiden osalta.. tämä ei kuulemma tarkoita, että ne epänormaalin muotoisetkaan ihan käyttökelvottomia olisivat, mutta kuten mieheni itse sanoi taitavat olla nopeita, mutta tyhmiä kavereita.. eli siis niiden epänormaalien suuri määrä voi heikentää mahdollisuutta hedelmöittyä, mutta koska kuitenkin sperman ja siittiöiden määrä muuten on oikein hyvä niin 8%:ssakin on jo kohtalainen määrä niitä kunnollisiakin siittiöitä.. Eli nyt sit siirrytään taas tutkimaan minua kun mies on analysoitu.. labra tämän viikon kiinni siellä missä haluan käydä, joten tilaan ajan ensi viikolla.. Jotenkin tästä hommasta kyllä puuttuu toi romanttinen vauvakuumeen tuntu täysin.. hullujen hommaa, ettenkö sanois, mut koitetaan nyt kaikki keinot..
 
Hei Demeter!
Tuosta prolaktiinista, minulle ei kerrottu ettei saa rakastella edell. päivänä ja rintoja ei saa hieroa kun menee prolaktiinikokeisiin kun kuulemma vaikuttaa prolaktiinin eritykseen. Siksipä olikin koholla ja piti tutkia uudestaan. Ajattelin vaan, että jos ei sielläkään ole tiedotus pelannut..
 
Demeter
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 19:47 Äkäpussi kirjoitti:
Hei Demeter!
Tuosta prolaktiinista, minulle ei kerrottu ettei saa rakastella edell. päivänä ja rintoja ei saa hieroa kun menee prolaktiinikokeisiin kun kuulemma vaikuttaa prolaktiinin eritykseen. Siksipä olikin koholla ja piti tutkia uudestaan. Ajattelin vaan, että jos ei sielläkään ole tiedotus pelannut..
Jaa ja mun rinnat kun nipistelee jo siitä jos mainitsen jollekin olevani menossa prolaktiinikokeelle.. ja siis maitoa tulee aina vaan rinnoista.. eli veikkaan ihan että vaikka menisin miten päin labraan niin ne arvot on korkealla.. pitäneeköhän mun olla ajattelematta rintoja ja vauvoja sit kun sinne menen??
 
Tuo prolaktiinin koholla olo on aika vakava juttu. Tietenkin steressi voi sitä nostaa ja sitten just suihkussa käynti , rakastelu rintojen hierominen etc...

http://www.kaksplus.fi/img/emoticons/whistle.gif
Käsittääksen inrmaali arvo on siinä 530 ja sen alle jos se on palhon se yli esim 1500 niin lääkärit epäilevät esim aivorungon kasvainta.

Prolaktiinin koholla olo voi estää raskaaksi tulon.

Itsellä nuop arvot nousivat syystä tai toisesta muutamaksi kuukauseksi ylös ja sitten aivan omia aikojaan tipahtivat normaali tasolle.
 

Yhteistyössä