Puhutteko ystävien kanssa seksi/masturbaatio asioista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Onko teidän porukoissa millaiset jutut? Puhutteko avoimesti karvojen ajelusta, seksistä, orgasmivaikeuksista tms. asioista? Oon vaan kuullut kun osa ystävistäni puhuvat keskenään kuinka runkkailivat eilen kolmesti tms. Ja yhdellä on äitinsä kanssa niin avoimet välit, että melkein vaihtavat seksileluja keskenään :D

Riippuu ystävästä. On noita sellaisiakin kavereita jodien kanssa voi puhua ihan kaikesta, mutta ei seksi silti kovin usein puheeksi tule. Johtuisiko sitten siitä, ettei kenelläkään meistä taida sillä alalla suurempia ongelmia tällä hetkellä olla?
Ehkä puhutaan sitten enemmän kun bestis tulee siihen tiettyyn ikään ettei enää aina ota eteen tai itselle tule evaihdevuosivaivoja tms?

Noista naisten pikku 'salaisuuksista' puhutaan ihan avoimesti. Kaikkihan sitä tekevät -asenteella mennään. Kielenkäyttökin on melko ronskia ja parhaiden ystävien kanssa saa parhaat naurut näistäkin jutuista.

Kyllä mä voin seksiasioista puhua oikeastaan kenen kanssa tahansa.. Masturboinnista tulee puhuttua vähemmän kun en sitä oikeastaan harrasta..

Yhden töissä lukemani terveysalan tutkimuksen mukaan alle 2% 18 täyttäneistä naisista EI harrasta itsetyydytystä. Joten onnitelut siintä!
Meillä työyhteisössä melko ronskiakin puhetta ja huumoria (ei potilaista) mm. ehkäisystä, seksileluista, itsetyydytyksestä ja karvojenajelusta jota tuntuu harrastavan yllättävän moni itsenikin lisäksi. On muutamia joille näitä "salaisuuksia" tulee kerrottua ja kuuntelen itsekin mielenkiinnolla. Isommissa porukoissa vaan silleen yleisesti heitetään läppää yksityiskohtiin menemättä.

Yhden töissä lukemani terveysalan tutkimuksen mukaan alle 2% 18 täyttäneistä naisista EI harrasta itsetyydytystä. Joten onnitelut siintä!
Meillä työyhteisössä melko ronskiakin puhetta ja huumoria (ei potilaista) mm. ehkäisystä, seksileluista, itsetyydytyksestä ja karvojenajelusta jota tuntuu harrastavan yllättävän moni itsenikin lisäksi. On muutamia joille näitä "salaisuuksia" tulee kerrottua ja kuuntelen itsekin mielenkiinnolla. Isommissa porukoissa vaan silleen yleisesti heitetään läppää yksityiskohtiin menemättä.

Juu, siis en mä mikään totaalikieltäytyjä ole :D Mutta mä en näe siinä oikein mitään hohtoa ja siksi on harvinaista toimintaa mulle. Enemmänkin sellanen pakkorako jos panettaa ihan hirveesti eikä ole mahdollista saada seksiä toisen kanssa.

Kyllä mä toki kuuntelen jos joku haluaa puhua omasta masturboinnistaan. Mutta mä taidan olla aika huono kaveri siihen keskusteluun kun en jotenkin pääse sisälle siihen että mikä hommassa on niin erityisen kivaa..

Ystäväporukassa jutellaan, sukulaiset olen säästänyt näiltä asioilta:D

Läheisten ystävien kanssa puhutaan seksistä ja karvoista yms mut masturbaatiosta ei koskaan. En tiedä mikä siitä tekee niin tabun, mutta se ei aiheena ole koskaan noussut keskusteluissa esiin.

Läheisten ystävien kanssa puhutaan seksistä ja karvoista yms mut masturbaatiosta ei koskaan. En tiedä mikä siitä tekee niin tabun, mutta se ei aiheena ole koskaan noussut keskusteluissa esiin.

Kuin myös! Viime viikolla ystäväni halusi minut tueksi seksikauppaan geishakuulia valitsemaan. Kokeneempana sitten valitsin hänelle sopivat. Tälläistä kaikkea ja myös karvanpoisto keinoista puhutaan, mutta ei ihme kumma juuri siintä masturbaatiosta.

En keskustele edes seksistä ystävieni kanssa.
Siitä on tullut niin tabu meidän lapsettomuutemme myötä, ettei minua kiinnosta avautua kelleen, eikä minua kiinnosta kenenkään muunkaan seksielämä pätkääkään.

Saman olen huomannut omassa kaveripiirissä. Seksistä, parhaista asennoista, perspanoista ja orkkuongelmista kerrotaan kyllä avoimesti, mutta masturbaatiosta ei ollenkaan. En itsekään tiedä syytä siihen.

En puhu seksistä ystävien kanssa, mielestäni tekisin siinä miestäni kohtaan väärin, ei meidän kahden välinen seksi kuulu muilla. Sinkkuaikana puhuin kyllä jostain satunnaisista kumppaneista. Muuten seksiin liittyvistä asioista voin kyllä puhua.

[QUOTE="vieras";27426447]Saman olen huomannut omassa kaveripiirissä. Seksistä, parhaista asennoista, perspanoista ja orkkuongelmista kerrotaan kyllä avoimesti, mutta masturbaatiosta ei ollenkaan. En itsekään tiedä syytä siihen.[/QUOTE]

Ihmiset ovat heikkoja, seksi koetaan ylempiarvoiseksi kuin "itsensä rakastelu". On parempi nainen kun kelpaa jonkin miehen panoalustaksi ja heikkomielinen vätys jos "joutuu" masturboimaan. Miksei ihmiset voi rennosti tunnustaa, että aah kun oli ihanaa lipsutella itsekseen 4 orkkua. Minä ja pilluni niin tykättiin. :)

Parin ystävän kanssa puhun, muiden kanssa en. Mä olen niitä ihmisiä, että en pelkää mitään puheenaiheita ja olen hyvin suora. Mutta jos vastapuoli ei ole samanlainen, niin sitten kunnioitan hänen omaa aluettansa tarkoin.

Joskus jotain kevyttä kenttäläppää lähtee noistakin aiheista. Esim. ystävä kertoi, kuinka oli laittanut lapset kouluun ja ajatellut, että vapaapäivän kunniaksi vois vähän katsoa vähäpukeisia ihmisiä ruudulta ja masturboida ihan huolella ja oikein työkalujen kera. Eiköhän ollut kohta lukko rapissut ja mammakulta päättänyt pistäytyä omilla avaimillaan. Eiku kalsarit takas jalkaan ja toosa märkänä kahvinkeittoon kele. :D

[QUOTE="vieras";27428068]Huomaatteko, että Mummeliisan mielestä seksistä puhuvat todennäköisesti ne, joilla on ongelmia sillä elämänalueella. OHHOH[/QUOTE]

No niin se ehkä menee hänen ystävä piirissään? Mene ja tiedä,tuskin kuitenkaan tarkoitti asiaa noinkaan.

Kyllä mun ystävien kanssa puhutaan seksistä vaikkei sen suhteen ongelmia olisikaan.
Joskus ystävä pariskunnan kanssa naureskellaan hauskoja kommelluksia jne,mutta niin meillä toisilla toisin.
Kukin tyylillään ja mulle tää on ok niin kauan,kun tiedän,että ne ihmiset kenen kanssa ja kenestä puhutaan ovat myös asian kanssa sinut. Ettei kukaan loukkaannu. :)

Yhteistyössä