Puhuttaisko vehkeistä?

Eilen tuli joku Ron Jeremy dokkari ja tänään töissä sitä sitten kahvipöydässä pohdittiin jotta.. Onko sillä iso :ashamed: ?

Osa oli sitä mieltä ettei nyt ihan iso iso, ja osa sitä että eihän sen jälkeen kävele edes :ashamed: :ashamed: :whistle:

Mitäs te olette mieltä?

vauvamasu 3kk
väitin eilen kaikille että pieni sillä on, ei menny läpi. mulle on aivan sama minkä kokosia kaluja muilla on, mun ajatukset pippeleistä liikkuvat vain ja ainoastaan kullan kalussa. sitäpaitsi se on ruma mies, ihan sama minkalainen muna.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
väitin eilen kaikille että pieni sillä on, ei menny läpi. mulle on aivan sama minkä kokosia kaluja muilla on, mun ajatukset pippeleistä liikkuvat vain ja ainoastaan kullan kalussa. sitäpaitsi se on ruma mies, ihan sama minkalainen muna.
B) Peesi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieru:
eipä oo tullu nähtyä ron jeremyn pippeliä. oon kyllä kuullut että se on isohko :whistle:
Joo, ehkä se onkin oikea sana, isohko, muttei musta nyt mikäään järjetön :ashamed:

Tosin, se otti poskeen itseltään :ashamed: :snotty:
:eek:
:xmas:
:LOL:
:LOL: No ottaisin mäkin jos olisin mies ja ylettyisin!

eipä oo tullu nähtyä ron jeremyn pippeliä. oon kyllä kuullut että se on isohko :whistle:
Joo, ehkä se onkin oikea sana, isohko, muttei musta nyt mikäään järjetön :ashamed:

miten hemmetissä sillä mahalla? varmaan jotenkin takakautta.. :eek:

Joo, musta kans tuntuu sille, et jos luen teidän arvioita vielä sen ku**ista, niin ensi yönä näen vähintään painajaisia siitä :ashamed:Nää hormonit kun muutenkin tehny öistä levottomia "sillä saralla" :$

miten hemmetissä sillä mahalla? varmaan jotenkin takakautta.. :eek:
:LOL: sillon sillä oli kai pienempi maha. Nyt kuulemma voi lipoa vaan päätä :xmas:

Yhteistyössä