Puhutaanpas, ahh, hikoilusta, ja varsinkin stressihiestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 780
19 180
113
Onko muita, vai olenko ainoa?

Ja tämä seuraava siis kainaloiden pesusta ja dödöstä huolimatta...Onko muita, joiden on pakko pitää ihmisten ilmoilla kainaloiden kohdalta väljää paitaa, koska jos kainaloissa olis kangasta, niin se hikoaisi nanosekunnissa ja haisis kamalalle?

Kun sitten taas jos kainalossa ei hierrä mikään kangas, niin ne pysyy kuivina koko työpäivän ajan?

-toinen on sitten se, onko ihmisten ilmoilla vai ei. En ymmärrä: mulle työpaikka ja sen ihanat työkaverit on kuin toinen koti, eli en jännitä siellä yhtään. Mutta kotona ei hiki haise vaikka kuinka tiukassa paidassa, mutta töihin pitää olla joku kainaloista väljä rytky.

Se työpaikkahiki (jos olen laityanu tiukemman paidan) haisee sitä paitsi kamalammalle kuin treenihiki.

Olis ollu ihan järkkyä olla joku aatelinen entisaikaan ja laittaa joku tämmönen röijy päälle. Tuo ois kainaloiden kohdalta ihan kamala. :o
"Juu olen hehkeä mutta haisen turkasen pahalle tanssiaisissa".

rokokoo.jpg

Juotko töissä yhtä paljon vettä kuin kotona? Tai entä juotko töissä enemmän kahvia?
Kyllä mä kahvittelen töissä paljon, mutta vettä en juo paljoa yhtään, muuta ku lounaalla. Mutta jos mulla on kahvipäivä kotona, niin en mä kotona haise. :(

Mä muuten, ylipäätään, inhoan kainaloihin änkeäviä paitoja.

Ja hajun yhdistän hormonitoimintaan ja sitähän ne stressihormonitkin tosiaan ovat.

Nii, ja salvia oikeasti auttaa hikoilupuuskiin!

• Tykkää
Reactions: Echo
Mä muuten, ylipäätään, inhoan kainaloihin änkeäviä paitoja.

Ja hajun yhdistän hormonitoimintaan ja sitähän ne stressihormonitkin tosiaan ovat.

Nii, ja salvia oikeasti auttaa hikoilupuuskiin!
Salvia? Pureskeletko sä sitä?

"Tässä mun takissa on se huono puoli että ei oo minkäänlaista ilmanvaihtoa ja kangas hiertää kainaloita, mutta hyvä puoli on se, että hajut pysyy sisällä."

Cristina_di_Lorena.jpg

Tässä mekossa sen sijaan pystyisi juhlimaan vaikka koko päivän +28 asteen helteessä. Ne kainalokohdat, ne kainalokohdat...

whistles-rachael-sleeveless-dress-green-01.jpg

Hajun kainaloista saat pois kun pesun jälkeen otat esim Neo Amiseptiä vanuun ja pyyhit kainalot. Apteekista saa todella hikoilua estävää antiperspiranttia. Runsas hikoilu voi liittyä kilpirauhasen liikatoimintaan, vaihdevuosiin, lääkkeiden haittavaikutuksiin.... Jos vaiva on elämistä rajoittava kannattaa varata aika lääkärille.

Hajun kainaloista saat pois kun pesun jälkeen otat esim Neo Amiseptiä vanuun ja pyyhit kainalot. Apteekista saa todella hikoilua estävää antiperspiranttia. Runsas hikoilu voi liittyä kilpirauhasen liikatoimintaan, vaihdevuosiin, lääkkeiden haittavaikutuksiin.... Jos vaiva on elämistä rajoittava kannattaa varata aika lääkärille.
Kiitos vinkistä. Mutta tää ilmiö on ollu ihan nuoresta.

Nyt mulla on vapaapäivä ja yöpaita hiertää kainaloita. En haise.

vehnätuotteet tekee sitä. En käytä lääkkeitä joten ei tule niistä. Rexona cotton dry estää mut jos jos sen jätä pois tulee mut vain jos syön vaikkapa pastaa. Ei ole kuumia aaltoja edes kahvista mut se onkin aina luomua. Vaatteet on oltava puuvillaa tai pellavaa - muuta en omista, en tiedä.

joo mä oon kans kova hikoileen. Kiva perjaatteessa lukasta et nainen kärsii hiestä. Ku mä aina kelailen et naiset ei hikoile oltiin ulkona paljon kesällä ja monet miehet hikoili ni naisilla ei näkynyt yhtään hikikarpaloa missään. oon aina miettiny et missä se salaisuus on :)

On sama, enkä tiedä, mistä johtuu. Alkoi joskus ylä-asteella. Se ei ole sellaista tavallista hikoamista. Joskus olin lähdössä pippaloihin, kun lempipadassa oli hikiläikät kainaloissa ja kuivasin paidan föönillä. Se auttoi, ei tullu takasin enää illan mittaan. Mut föönäys tekee hallaa vaatteelle. Oletko kokeillut, että annat dödön kuivua, ennenkuin laitat kainalot alas ja paidan päälle? Se saattais toimia. Tai jos on vielä olemassa puuterideodorantteja, sellaisen kanssa ei ollu ongelmaa. Kerran oli stokkalla, mut ne vissiin lopetti myymisen.

• Tykkää
On sama, enkä tiedä, mistä johtuu. Alkoi joskus ylä-asteella. Se ei ole sellaista tavallista hikoamista. Joskus olin lähdössä pippaloihin, kun lempipadassa oli hikiläikät kainaloissa ja kuivasin paidan föönillä. Se auttoi, ei tullu takasin enää illan mpuuterideodorantteja, sellaisen kanssa ei ollu ongelmaa. Kerran oli stokkalla, mut ne vissiin lopetti myymisen.
kannattaa ostaa luomupuuvillasta vaatteita tai pellavaa.

• Tykkää
On sama, enkä tiedä, mistä johtuu. Alkoi joskus ylä-asteella. Se ei ole sellaista tavallista hikoamista. Joskus olin lähdössä pippaloihin, kun lempipadassa oli hikiläikät kainaloissa ja kuivasin paidan föönillä. Se auttoi, ei tullu takasin enää illan mittaan. Mut föönäys tekee hallaa vaatteelle. Oletko kokeillut, että annat dödön kuivua, ennenkuin laitat kainalot alas ja paidan päälle? Se saattais toimia. Tai jos on vielä olemassa puuterideodorantteja, sellaisen kanssa ei ollu ongelmaa. Kerran oli stokkalla, mut ne vissiin lopetti myymisen.
Se dödön kuivuminen auttaa ehkä 2-3 h.

Mutta nyt on jännä. Mulla on ollu suunnilleen yhtä toimelias vapaapäivä tänään kuin on työpäivä.
Mutta kainalot on yhtä raikkaat ku aamulla.

Onko mulla kuitenkin jotain alitajuista jännittämistä ihmisten ilmoilla ja varsinki töissä? Vaikka mä en jännitä ketään ihmistä tässä maailmassa.

Yhteistyössä