Mun yks yhen illan juttu huusi kesken kaiken "isii!!!" joo, en nähny sitä tyyppiä sen jälkeen![]()
Tämä on ihan paras
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun yks yhen illan juttu huusi kesken kaiken "isii!!!" joo, en nähny sitä tyyppiä sen jälkeen![]()
Nyt tämä pikku mehiläinen maistelee kedon kukkaa, noin se mehiläinen nyt sitä kukkaa maistelee. Nyt tämä pikku mehiläinen aikoo omalla "piikillään" vähän kokeilla tuota kukkaa.. Vois itellä mennä maku samantien jos tuollasia pitäis kuunnella.
No tämä onkin mielipide kysymys, jotkut tykkää lässyttää, toiset haluaa keskittyä itse asiaan, ei siinä enää ole tarkoitus lämmitellä toista puheella, se tehdään ennen itse seksiä.
(On meillä puhuttu, harvoin, mutta on, hyvin harvoin on sellainen fiilis.)
Mielikuvituksettomuutesi on sanoinkuvaamatonta.
Kiitoksia että toit sen myös minun tietoisuuteeni, olisi ikävä elää ilman että tietäisin kyseisetä asiasta :hug:
Yritin, mutta nainen alkoikin nauraa![]()
meillä ei siis tapana ole ollut mutta nyt ihmetystä herättänyt miehen orastava tuhmien
puhuminen seksin aikana:O
saattaa siis ykskaks vaan tokasta esim."mmm isotissinen huora!","ota kullia lutka"jne.
Ok tuhmia puhua mutta miksi tuo nimittely,onko tuo normaalia?:O
Sinä oot iteMiehesi on sairas. Ei nussimisen aikana puhuta, tietenkään, vaan pannaan menemään, niin että vittu soi.
Ei kaikki innostu samoista asioista. Minä en sänkypuheita kaipaa, alkaisi vain naurattamaan.Sinä oot ite
Se on kiva lisämauste ja normaalit ja terveet naiset tykkää siitä, kiihkonsa se yltyy vaan siitä kun puhuu ”mukavia”
Setis