Puhutaan lisää rahasta, JOO!!!! =) Mulla on tilipäivään käytettävissä jotain 100?

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
säästöihin en koske. :D Tilipäivään puolitoista viikkoa, lapset vaan ens viikon kotona, mitä mä niille syötän? Kotona jotain jauhoja, tonnikalaa, makaroonia, perushuttua, pakkases leipää. Jos tekis jotain keittoa? Vois lämmittää seur. päivänä.

Meillä tässä viime päivinä syöty munakasta, hernekeittoa, sienimakaronilaatikkoa, paputortillaa, puuroa, kiusausta johon pilkoin leikkeleiden jämät, nakkisoppaa ja kalapuikkoja. Nuo ruoat saa varmaan alle 20 eurolla, vaikka ostais kaikki tarvikkeet kaupasta.

Tee iso satsi makaronilootaa & toinen iso satsi jotain keittoa. Molemmat maistuu paremmalta seuraavana päivänä lämmitettynä, eivätkä maksa paljon.

Tonnikalakiusauskin on ihan jees, tonnikalakastike & pasta suorastaan makoisaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Meillä tässä viime päivinä syöty munakasta, hernekeittoa, sienimakaronilaatikkoa, paputortillaa, puuroa, kiusausta johon pilkoin leikkeleiden jämät, nakkisoppaa ja kalapuikkoja. Nuo ruoat saa varmaan alle 20 eurolla, vaikka ostais kaikki tarvikkeet kaupasta.

Meillä on huomenna mannapuuropäivä :p Sitten vedetään jotain keittoa, nakki-tai jauhelisoppaa, saa lapset päättää.

Itken täällä. Mun tilipussi tulee vasta huomenna kotiin ja mulla on käytössä rahaa just ja just, että voin shopata huomisen päivän. Siis kun tilipussi kävelee sisään vasta illalla. Millä siis elän!!!???? Pakko shopata, hermot lepää silloin <3