P
Puhetta matkiva lelu??
Vieras
Tietääkö kukaan onko olemassa jotain puhetta matkivaa lelua?? Lapsi sanoo jotain, lelu toistaa saman perässä?? Oon yrittäny ettiä ja googlettaa, mut en oo löytäny.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla oli pienenä sellainen papukaija joka toisti perässä mitä sanoi. Kai sellaisia vieläkin on...
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22440991:Istuiko se edes semmoisella puulla?![]()
Mulla oli semmonen kanssa ja viimeks eilen mietinkin että löytäisköhän sen vielä jostain.
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22440991:Istuiko se edes semmoisella puulla?![]()
Mulla oli semmonen kanssa ja viimeks eilen mietinkin että löytäisköhän sen vielä jostain.
Siis mikrofoni ja tallennusväline? Jos ei tartte olla liikuteltava niin verkkokaupasta saanee jonkun mikrofonin kympillä. Konehan sulla ilmeisesti jo on.Tietääkö kukaan onko olemassa jotain puhetta matkivaa lelua?? Lapsi sanoo jotain, lelu toistaa saman perässä?? Oon yrittäny ettiä ja googlettaa, mut en oo löytäny.
Siis mikrofoni ja tallennusväline? Jos ei tartte olla liikuteltava niin verkkokaupasta saanee jonkun mikrofonin kympillä. Konehan sulla ilmeisesti jo on.