Puhelu ei sallittu ?? TÄH???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulle oli koettanut soittaa joku ja nyt kun soitan siihen takaisin rupee puhelin tuuttaamaan nopeesti ja näytölle ilmestyy "puhelu ei ole sallittu".

Ihan normaali 045 alkuinen numero kyseessä ja enirosta numerolla ei löydy tietoja.

Muihin numeroihin soitto onnistuu täysin normaalisti.

Mitä ihmettä?

Siis mulla tulee että puhelu ei sallittua ja ei ole kenttää missään ja on kenttien päällä sellainen viiva en tiedä mistä on kyse..Toivottavasti joku vois nyt auttaa kun pitäs yrittää soittaa mutta ei pysty :(

Puhelu ei ole sallittu. Tavallinen puhelin ei äly. Myös puhelinluettelo oli tyhjä. tekstit toimii ja puhelut sisään. Asetuksissa ei ole puhelut sallivaa asetusta. Ilman luettelon apuna käyttämisessä soittaminen ei myöskään sallittu. Puhelimeen on vähän aikaa sitten ostettu lisää aikaa, että vanhentunut ei ole. Ulossoitto toimi vielä viime kuussa, kuten luettelossa oli numeroita. Vaihtelin SIM-kortteja eri puhelimiin ja olen muutellut salasanaa ja kyseisessä puhelimessa asetusräplännyt jotain salasanojen vaihtoja ja poistoja, joka yksi mahdollinen syy miksei luettelo toimi eikä salli pheluja ulos, muttei kai niin kun luettelossa olematonkaan puhelu ei mene ulos.