puhelintiedot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiitu

Vieras
PIENIÄ luottamusongelmia meillä, ilman syytä!

Kuinka mieheni on voinut saada puhelu/tekstiviesti tietoni operaattorilta? Se ei suostu kertomaan mistä ne sai. Joku kertoi, että netin kautta voi kattoo jotain tietoja, jos on liittymän tiedot ja jotain koodeja liittymän papereista, kun se on avattu.. tietääkö joku tälläsestä?

Viimenen vaihtoehto on, että sillä olis joku tuttu siellä töissä, mutta kun en tiedä kuka se voisi olla. Soitin sinne ja sieltä sanottiin, että ei oo mitään mahd. että ne olis antanu niitä tietoja.

Oon niin vihainen! Vaikka tää selviäiskin, niin joudun silti sulkemaan liittymäni ja vaihtamaan operaattoria. Ja ehkä vaihtamaan osotetta, kun tää luottamuksen puute on mennyt vähän liian pitkälle.

Miehes on vain lukenut sun viestit. Kuinka tyhmä olet?
Vitun ääliö, ei kukaan sun tekstiviestejä saa JOS EI OLE

a) lukenu sen ihmisen viestit, joka ne on sulle lähettänyt

b) lukenu SUN viestit

ELI MIETIPPÄ onko se ukkos ollu tekemisissä sen ihmisen kanssa, joka sulle ne puhelut soitti ja viestit lähetti. Vai oletko hänet jättänyt yksin oman puhelimesi kanssa.

Eipä ole lukenut ja selaillut mun puhelinta. Eikä se tiedä viestien sisältöä vaan kellonajat tarkalleen, kun niitä on puolin ja toisin lähetelty. Ja eikä ole ollut tekemisissä tämän henkilön kanssa (tieto) Myönsi kyllä, että jostain oli saanu ne tietää, mutta ei kertonut mistä. Laitonta??

Mun mielestä sillä ei oo mitään mahd. saada niitä mistään, mutta kun on vaan jostain ne saanu!!! Mutta mistä??

Ainakin Saunalahden sivuilla näkee kaikki soitetut puhelut ja lähetetyt tekstiviestit. En tiedä kuinka muilla operaattoreilla on. Mut tuntu kyllä uskomattomalta, jos miehes on saanu tilattua sun nimissä puheluerittelyt... Niin, tonne Saunalahden sivuille kirjaudutaan puhelinnumerolla ja salasanalla.

Suomessa on edelleen puhelinsalaisuus. Eli vaikka itse tilaisit operaattorilta puhelutietosi, niin niissä ei näy puhelinumeroiden viimeisiä kolmea numeroa! Laki estää niiden merkitsemisen.

Jos miehesi on tilannut tunnukset oma liittymä sivuillesi, hän näkee sieltä puhelinerittelysi. Siis kellonajat ja nuo puhelinnumeroiden alkuosat.

Itse kyllä lähinnä olisin huolissani suhteestanne, miksi? miehesi on ne tilannut. Oletko pitänyt vispilänkauppaa, tai ilmeisesti olet. Kannattaa selvittää suhdeasiat kuntoon.

Kaipa tuo on tärkeämpää, kuin se että miehesi on ""laittomasti"" saanut tunnuksesi oma-liittymä sivustolle käyttöönsä. Mitään oikeusjuttua, et kuitenkaan saa tuosta aikaiseksi.

Joten selvitä suhdesotkusi! Ja vaida tunnuksesi noilta oma-liittymä sivuilta!

Nyt en oikein ymmärrä! Siis et asu miehesi kanssa? Kun joudut vaihtamaan osoitetta? Vai tarkoititko, että tämän johdosta muutat pois.

Kun puhelinnumerot ja osoitetiedot saa salaisiksi. Voit myös laittaa pyytää laittamaan tietoihisi merkinnän, ettei mitään tietojasi saa antaa mistään. Operaattorin vaihto on nyt täysin turhaa. Jos miehesi saa tietää puhelinnumerosi, hän saa tietää myös operaattorisi. Eli numeronvaihto riittää.

Pidä myös sähköpostisi salasanat tallessa ja vaihda niitä säännöllisesti jne.

Kummallinen tilanne sinulla. Kun olen vähän sitä mieltä, että jos olet vispilänkauppaa pitänyt, niin oma vikasi kun ""kusetat"" miestäsi. Jos taas et niin eihän sillä ole väliä, tietääkö miehesi, koska olet ystävillesi viesteillyt. Ainoastaan sillä toki, että olet ylimustasukkaisen miehen kanssa tekemisissä. ja silloin kannattanee vaihtaakkin kortteeria siis asuntoa.

Mutta sinuna keskittyisin selvittämään suhdeasiat kuntoon!

ei vaadi kovinkaan suuria ponnistuksia että saa toisen puhelutiedot. Ja numerot kokonaan ilman puuttuvaa 3 viimeistä numeroa. tää nettimaailma on ihmeelinen;)

Mieshän siinä hullun mustasukkainen on jos pitää toisen puhelutietoja slevittää selän takana. Vaikkei minun puheluissani ole mitään salaista, niin suuttuisin kyllä jos selviäisi että mieheni niitä luvatta penkoisi. Ei se, että puhelimesta katsoisi olisi mielestäni kovinkaan paha juttu , mutta että oikein näkee vaivaa asian suhteen...

Vai että saa netin kautta tiedot oma liittymä sivulta. Onkin ollut itselläni aikomus muutenkin siihen tutustua liittymä juttujen vuoksi. ihmettelen kuitenkin, että ne puhelutiedot saa sieltä ilmaiseksi, kun kotiin tilattuna erittely kai vielä maksaa ja sehän näkyis mun laskussa, jos sellasia joku olis mun nimissä tilannut. Mulla puhelin aina avoimesti pöydällä, kun ei oo mitään salattavaa, mutta ei meillä oo tapana kurkkia toisen puhelinta. Se olis vielä kai ok, mutta tämmönen selvittely selän takana, siihenhän täytyy nähdä oikeesti vaivaa. Ja eipä ole ollut vispiläkauppoja kenenkään kanssa...

Toi osotteenmuutos oli just sitä, että en vaan kai jaksa elää enää näin mustasukkaisessa suhteessa ja aina selitellä tekemisiä. Tietenkin kaikilla asioilla on juuret, mutta se nyt taas ei liity just aiheeseen.

Mikä puhelin sulla on? itselläni on pikkukommari Nokia 9300 ja siinä ainakin on menuvalikon takana loki josta saa kaikki tiedot, sisällöstä ekat merkit, mutta klo aika ja pvm ja kenelle/keneltä kyllä näkyy kokonaan. Lokia voi tietenkin nollata halutessaan. Mutta sieltä ne löytyy, vaikka olisi saapuneista tai lähteneistä poistanut. Puhelut myös.

""Mulla puhelin aina avoimesti pöydällä, kun ei oo mitään salattavaa, mutta ei meillä oo tapana kurkkia toisen puhelinta.""

Voit mennä takuuseen ainoastaan itsestäsi, et miehestä! Onko hän mustasukkainen? Epäileekö sinua jostain syyttä?

Eihän tässä ole kuin kaksi vaihtoehtoa: 1. mies on urkkinut puhelintasi 2. on käynyt Saunalahden sivuilla, niin kuin joku jo epäili.

Kaiken kaikkiaan, hiukan ylireagoit numeron ja operaattorin vaihdon kanssa. Jos luottamuspulaa löytyy, niin suhde on ainoa jonka vaihtamista kannattaa harkita. Suomessa lainsäädäntö puhelinurkinnan ja salaisuuden tiimoilta tosi tiukka, eli operaattori tuskin riskiä lain rikkomisen kanssa ottaa.

Tuntuu oudolta, että ap:tä kiinnostaa mistä mies on saanut tietoja viesteistä, kun sivulauseessa hän harkitsee eroa.
Siis mikä tässä on se pääasia?

Jos mies on mustasukkainen, niin hän ei luota. Hän ei luota joko oman heikon itsetuntonsa vuoksi tai sitten hänellä on aihetta siihen.

ap:tä vaan kiinnostaa kovasti kuinka tässä maassa pidetään huolta tuosta tietosuojalaista! Ei kai siinä mitään ihmettelemistä ole. Kuten sanoin kaikella on juuret, mutta se ei ollut tän ketjun pointti. Mustasukkasuutta on toki ilmennyt aiemminkin monessa muodossa, mutta nyt oon vaan niin vihanen tämmösestä. Ero ei nyt just oo ihan ajankohtanen, mutta pistää kyllä miettimään, että mitä seuraavaksi.. Tätä en vaan voi sulattaa. Mies nyt työmatkalla, mutta ehkä asiaa selvitellään vielä ""juurta"" jaksain.

Asiakkaiden puhtietoihin pääsee hyvin harva operaattorin työntekijä kiinni. Ja jos sattuisi pääsemään,ei kukn varmasti tätä kaveripalvelusta tee. Teko rikos ja näistä tsekeistä jää järjestelmään jäljet.

Yhteistyössä