minulla on ollut puhelinoperaattori 123:n kanssa toistuvia ongelmia
telemarkkintointikielto asian kanssa
olen tehnyt selkokielisen (yrityskohtaisen) telemarkkinointikiellon 123:lle
a.) heti 123 liittymä sopimusta tehdessä
b.) muistuttanut 123:ta telemarkkintointi kiellosta jopa useaan kertaa kirjeitse,
sähköpostitse, asiakaspuheluin (123:n asiakaspalveluun), henkilökohtaisin
asiakaskäynnein 123 myymälöissä
c.) tämän lisäksi olen lähettänyt ilmenneestä ongelmasta suoraa palautetta myös 123:n
johdolle. 123:n johto ei ole vastannut asiakaspalautteeseeni
telemarkkinointikielloistani huolimatta 123 kohdistaa minulle aikaajoin
telemarkkinointia. mainittakoon nyt ihan selvyyden vuoksi myös se, ettei minulla ole
sellaista 123 liittymää joka antaisi 123:lle vapauden kohdistaa minulle
telemarkkinointia tai lähettää sms-mainontaa.
tarkastaessani asiakastietojani 123 asiakasrekisterissä kyllä mainitaan kaikki
kieltoni, mutta kieltojen noudattaminen ainakin telemarkkinoinnin (sms mukaan lukien)
123:lla ei toimi
olen totaallisesti kyllästynyt 123:han. viimeisten kuukausien aikana olen lähettänyt
123:lle ja 123:n johdolle monia kymmeniä muistutuksia asiasta.
mitä pitäisi tehdä, jotta asia saadaan loppumaan? pitäisikö 123:lle lähettää jo
tuhansia muistutusviestejä ilmenneestä ongelmasta ja olla heihin yhteidessä joka
päivä vähintään 5-10 kertaa? ehdotuksia?