Puhelinliittymästä kysymys!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elaaelaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elaaelaa

Vieras
Jos lasku on perittäväksi, mutta maksoin laskun ''oikealla'' laskulla, niin avautuuko suljettu liittymä?

Eli siis, liittymäni suljettiin tänään maksamattoman laskun takia. (en ole siis saanu koko laskua, en ole vastuuton :D ) ja soitin operaattorin asiakaspalveluun, josta sain laskun tiedot yms. Nainen sanoi avaavansa liittymän pian.

Maksoin laskun naisen antamilla tiedoilla. N. 30 min löysin postipinosta tämän kyseisen laskun maksumuistuksen, jossa sanottiin maksun menevän perintään, jos maksua ei suoriteta 10 pvän kuluessa. Ja 10 päivää on kulunut! Maksoin sitten vielä tuon maksumuistuksen hinnan 5e, ja viivästyskorot päälle. Liittymä ei ole vieläkään auennut. Ja soitin sinne asiakaspalveluun n. 3 h sitten.

Muuten soittaisin asiakaspalveluun, mutta se on jo kiinni, ja siksi kysyn täältä, jotta saisin ensi yönä unta. :D

Eli siis, aukeaako liittymäni vai pitääkö minun odottaa perinnänlaskua, vai mitä täh häh? :D Apua ja kiitos :)
 
[QUOTE="vieras";24469385]Ennen perintää ja sulkemista tulee maksuhuomautus, joten älä nyt höpötä turhia.[/QUOTE]

Kirjoitinhan tuohon, että löysin sen maksumuistutuksen :o :)
 
Ei ne rahat siellä tilillä heti näy.
Jos faksaat maksukopion se nopeuttaa liittymän avausta, mutta ei se siltikään sitä sano että se aukeisi saman illan aikana.
Niitä fakseja kun saattaa pävän aikana tulla jopa 50.


Asiakaspalvelija ei voi luvata liittymän avausta, sori vaan. Ja kukaan ei usko että olet maksanut, ennenkuin toimitat sen kuittikopion aspaan.
 

Uusimmat

Yhteistyössä