Puhelinliittymä ja maksuhäiriö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiat järjestykseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiat järjestykseen

Vieras
Saarnoja ei kaivata vaan vastausta kysymykseen, eli minkälaista takuumaksua/vakuutta teiltä on eri operaattoreilta pyydetty liittymän vakuudeksi kun liittymää avatessa ollut maksuhäiriömerkintä? Sonera pyytää ihan hirveetä vakuutta ja nyt siis vaihtoehtoja mietinnässä, tai lähinnä etsinnässä. Kuitenkin haluaisin normiliittymän, joka rekisteröity minulle, en prepaidia.

200-400e taitaa olla tyypillinen takuumaksu.. Ota DNA Arvo, se rekisteröidään sun nimiin kun sen otat ja jos sulla on vanhaliittymä niin saat siirrettyä saman numeron tuohon. R-kioskilla myydään ja toimii muuten kuin prepaid.
Mutta jos käytät paljon nettiä kännykällä niin kannattaa ottaa Saunalahden prepaid koska siihen saa paketti-datan

Mulla siis Saunalahdelta liittymä (otettu ennen tätä ongelma-aikaa) ja syy miksi nyt tarvitsen toisen on se, että asioiden hoitaminen jne sai puhelinlaskuni kohoamaan pilviin, niin että liittymä suljetaan kohta. Minulle ei ole mahdollisuuksia maksaa laskuja nyt kerralla pois, mutta eivät ilman sulkemista suostu sopimukseen. Paras olisi jos saisin juurikin tuon numeron siirrettyä prepaidiin, mutta en usko että Saunalahti siirtää sitä tms, kun laskuja maksamatta? Voisin siis ottaa heti prepaidin ja maksaa sinne niin paljon että riittää pitkäksi aikaa. Nettiä käytän paljon ja siksi noita prepaideja mietin, miten niiden kanssa sen käyttö?

Mulla siis puhelin kyllä olemassa, eli en tarvitse sellaista. Pelkkä liittymä. Oottelen nyt sitten dna:n vastausta, mutta luulen että aloittelen prepaidilla. Lataan sen verran puheaikaa, että pärjää hetken. :)

Yhteistyössä