Puhelinlaskusi määrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-
Viime laskussa loppusumma oli 147,05 e ja siinä on kaikki meidän perheen liittymät. Mun osuus siitä näkyis olevan 42,10 e. Ja DNA:n liittymät vielä tässä laskussa, vaihdettiin pari viikkoa sitten Saunalahteen. Sieltä ei ole vielä laskua tullut.

Tekstaripaketti Saunalahdelta, niitä ihan ekoja, lasku tulee noin joka toinen kuukausi, noin 10-15 euroa kerrallaan.

Korjaan, taitaa se joka kuukausi se lasku tulla, joten kuukausimenot puhelimesta max 15 euroa. Suurin ikinä ollut puhelinlaskuni oli 70 euroa. Silloin oli paljon asioita hoidettavana ja järjestettävänä yhtäkkiä.

Viimeksi muokattu:
Viimeksi oli vähän alle 20 e , yleensä n 19-25e ja miulla on saunalahti.

[QUOTE="vieras";24967393]20-50e.

Puhutteko muut vähän, vai miten laskut pysyy alle 20e? Itse pälätän monta tuntia kuukaudessa.[/QUOTE]Minulla on ollut tuo puhelin nyt toukokuusta 2009 ja laskurin mukaan olen soittanut 12h19min ja vastatuissa puheluissa on 23h21min.

Saunalahti ja en muista oliko joku paketti, semmonen ehken missä pysty saunalahden, elisan ja jonkun muun liittymiin puhumaan rajattomasti muistaakseni jollain 4 e kuussa. Ja lasku siis kaikenkaikkiaan aina jotain 10-11 euroa/kk. Ei paha ollenkaan :)

Yhteistyössä