puhelin...?

minkä ikäisenä olette antaneet puh käyttöön?? vissiinkin jo ekaluokkalaisella tänä pvänä? kauheeta....no, mäkin alan jo kallistuun sen hankintaan kuitenkin siksi että saa tarvittaessa meihin vanhempiin yhteyden, kyydeistä ym.. millaisia rajotuksia muilla on? en ainakaan halua että puhelimesta tulee kapine,joka on oltava 7v:llä kokoajan mukana... entäs, miten yksityinen se on pienellä, kuuluuko vanhemman katsoa tulevat viestit tm? ehkä tyhmiä kysymyksiä mut kuitenkin... lähinnä siksi kysyn,että tiän, olenko "epänormaali", kun musta puh ei oo perus varustus eikä pieni lapsi tarvi sitä sinänsä... mutta tuossa kun laps meni 2h bussilla eka kerran tätinsä luo, aattelin että nyt se puh oliskin hyvä,sais rupatella kun toinen istuu autossa...
 
Siis ex osti 3 vuotiaalle pojalle puhelimen :headwall: ja kyllä olen sitä kironnut |O , ja se puhelin on joku 250 josta poika ei ymmärrä yhtään mitään, mä yleensä "hävitän" noitten puhelimet täällä päässä, mun puhelimen kautta saa kyllä lapset kiinni , ei ne vielä kännyköitä tartte :headwall:

Tuommoselle matkalle joku vanha oma luuri lapsen mukaan ja prepaidi liittymä kaupasta B)
 
Meillä pitkät matkat täällä ja mä olin 89km päässä töissä ku kuopus meni eskariin.
Sillon sai puhelinen. Puhelin ei ole (eikä saakaan olla) kouluaikana auki, mutta se pitää avata heti kun koulu loppuu ja taksi tulee...

Meillä on pienemmällä (menee kolmoselle) koulumatkaa 7km ja isommalla (menee kutoselle) 15km ja taksilla kulkevat.
 
Meillä on kotona yksi meidän vanha liittymä (molemmilla on työpuhelimet). Esikko on nyt 8 v. eli menee tokalle ja opetteli sitä eka luokan aikana käyttämään. Nyt on tarkoitus että alkaisi tulla kotia koulusta suoraan ja tällöin on puhelin käytössä ja saa yhteyden. Voi myös sit soitella naapurinpojalle jos tulee aika pitkäs et voisvat leikkiä yhdessä. Maalla asutaan niin on tärkeää saada yhteyttä.
 
Meillä on ollut lapsella kännykkä ekasta luokasta asti. Saa kiinni kun on ulkona kavereiden kanssa ja kun koulumatkat venyy on hyvä tietää missä on ja saa soitella kotiin. Ensin kun sen puhelimen saa sillä leikkii koko ajan, mut ei se aina mukana kulje jos yhdessä mennään. Ja vaikka se tuntuu alussa tyhmältä hankkia pienelle lapselle kännykkä, niin oon kyllä ollut tyytyväinen sen hankintaan.
 

Yhteistyössä