Puhelin soi, mutta puhelimeen ei jää muistiin, että mitään soittoa olisi ollutkaan

• Viestiketjun aloittaja nattiainen
  • Ensimmäinen viesti
nattiainen
Siis mitä oikein meinaa, kun puhelin soi hetken ja kun soiminen lakkaa puhelimeen ei jää kuitenkaan lokiin mitään tietoa koko puhelusta.. en siis tietäisi, että se olisi edes soinut ellen olisi kuullut.. ??? mitä ihmettä.. Jos puhelu olisi tuntemattomasta numerosta, niin kyllähän siihen jää kuitenki se että joku on soittanut mutta ei numeroa, mutta tässä tapauksessa tosiaan ei jää mitään tietoa edes koko puhelusta.. :O outoa.

"vieras"
Mulle tuli kans yksi päivä puhelu, näytössä näkyi kyllä numerokin mutta en ehtinyt vastata. Kun yritin katsoa "vastaamattomat puhelut"- valikosta, niin sitä puhelua ei ollut tallentunut sinne ollenkaan.
Ihan outo juttu :0

nattiainen
No tässä tapauksessa ei tosiaan näy mitään ja ehdin saada kännykän justiin tuosta pussukastaan, kun lakkas, niin en tiedä näkyikö soimisen aikana mitään tietoja.. toivottavasti nyt en sentään sekoamassa olis. :D Kyllä mä jotenkin uskon, että tähän joku looginen syy löytyy, mutta mikä ihme se vois olla.. Joskushan kun joku soittaa ja huomaa erehtyneensä, et pitikin soittaa toiseen nro:n, niin silloinhan se puhelin voi äännähtää ja lokiin ei tietoja välttämättä jää, mut tää kyl kerkes silleen pari soittoo varmaan soida sinne toiseenkin päähän.. Mikähän se viive sit mahtaa olla, et se numero ja soitto tuohon lokiin jää... Tää on nyt toinen kerta, kun näin käy. Oisko viikko vai kaks sitten ollu samanlainen. Sillon se soi kyllä sit hetken perästä uudelleen ja ehdin vastaamaan. Voisko sit vaan olla, et ois erehtyny numerosta ja oli niin nopee piraus kuitenkin..

no siis
[QUOTE="mää";26082652]Outoa. Joko oot pimahtamassa, tai sitten, ootko kuullut niistä aavesoitoista, kun kuolleen tuttavan puhelimesta tulee soittoja jopa kiinni olevaan puhelimeen?[/QUOTE]

Mulle on kuule käynyt ihan samalla lailla, muutama viikko sitten! En edes muistanut koko juttua ennen kuin luin tämän avauksen. T: numero 2

ääk
[QUOTE="mää";26082750]no jos sääkin oot pimahtamassa, tai aaveet soittelee :D
Ei se ap välttis yksin oo tossa jamassa ;D[/QUOTE]

Ehkä sitten ollaan, jos muutakaan selitystä ei löydy! :D Eikä mullakaan ole Samsungia vaan Nokia.

"mää"
mä en oo muuten oikeastaan vielä ymmärtänyt logiikkaa mun puhelimen lokissa, kun tuntuu että tulleiden puheluiden näkyvä määrä ei täsmää niiden lokitietojen kanssa. Olen vain ajatellut, että samasta numerosta on tullut, ja jotenkin ajat eivät jää muistiin tms. Jotain sekavaa niissä on ollut, mutta mitäpä tosta.
(Ja määhän olenkin jo pimahtanut ;D)

Siis mitä oikein meinaa, kun puhelin soi hetken ja kun soiminen lakkaa puhelimeen ei jää kuitenkaan lokiin mitään tietoa koko puhelusta.. en siis tietäisi, että se olisi edes soinut ellen olisi kuullut.. ??? mitä ihmettä.. Jos puhelu olisi tuntemattomasta numerosta, niin kyllähän siihen jää kuitenki se että joku on soittanut mutta ei numeroa, mutta tässä tapauksessa tosiaan ei jää mitään tietoa edes koko puhelusta.. :O outoa.
Jumankekka
Toisen kerran kävi just sama.
Nokia tought 800 puhelin.
Enkä ehtinyt edes vastata.
Soitin toisesta numerosta Nokiaan 800.n ja soitto jäi lokiin normaalisti.
Jännää
On se niin jännää

Yhteistyössä