puetteko kaksoset samanlaisiin vaatteisiin?

Ihan mielenkiinnosta kysyn kun minulta ihan vieraatkin ihmiset on monesti kysyneet että puenko aina tytöt samanlaisiin vaatteisiin..

Meillä tulee melkein aina tytöillä pidettyä samanlaisia vaatteita kun vaatteita on kahdet juuri samanlaiset. =)
 
Kyllä aina kun vaan mahdollista.Mua niin pistää vihaksi sellaset jokka valittaa että miksi pitäs olla samanlaista |O Mun mielestä se on jotenki niin erikoista kun saa kaksoset ja tykkään että on samanlaista =) Kauheella tuskalla oon koittanu ettiä huutiksesta yms.samanlaisia toisia kappaleita niille ihanuuksille joita on edellisille lapsille hankittu(ja niitä kun vaan on aina yks yhtä vaatetta..)
 
Joo käytän samanlaista,yleensä vähän eri värejä esim. bodyt,mutta sama malli.
Yleensä kun löytyy joku kiva vaate niin miks sitten toiselle ostaisi sellaisen joka ei ole niin kiva? Ulkovaatteet samanlaiset,haalarit,pipot ym..
 
Meillä puetaan erilaisiin, tosin meidän kaksoset on tyttö ja poika joten näin kesähelteillä voisi olla huvittavaa kun pojallakin olisi mekko :D

Mutta, kyllä mä aina katson et vaatteet ns sopii toisiinsa. Jos toisella on farkkuhaalarit, ei toinenkaan saa kulkea verkkareissa, vaan haalarit hälläkin on.

Vielä on kiva kun voi vaikuttaa siihen miten lapset pukeutuu, saa nähdä kuinka muutaman vuoden päästä!
 
Olen alusta asti tykännyt pukea pojat samanlaisiin vaatteisiin ja suurin osa vaatteista onkin ostettu uusina ja osa kaverilta kenellä myös kaksospojat, jotain vaatteita olen ostanut kirppikseltä jotka eivät sitten ole samanlaisia mutta saman tapaisia kumminkin :wave: :wave:
 

Minä puen tytöt (identtiset) pääsääntöisesti aivan erilaisiin vetimiin. Pakonsanelemana olen joutunut ostamaan esim ulkovaatteita samanlaisia, koska tarjonta ei ole mikään suurensuuri ollut, joten ole sitten ulkovaatteet hankkinut samanlaisina (takit, haalarit, nyt kesällä kengät ja lakit). Toki saisihan nekin erilaisina, mutta joutuu sitten puolikaupunkia etsimään ja hakemaan.

Esimerkiksi juhlavaatteet olen ostanut erivärisinä, mutta muuten samanlaiset esim mekot.

Mutta näin arkivaatteet ovat aina erilaset. Toki olen sitten katsonut, että kumpikin on vaikkapa yhtäaikaa mekossa.

Näin meillä...
 
Aina erilaisiin. Ovat ihan eri näköisiäkin keskenään enkä näe mitään syytä pukea samanlaisiin. Joskus kyllä ostan samanlaisiakin vaatteita mutta silloin sitten eriväriset. Tai jos on kaksi samanlaista vaatetta niin en laitata niitä yhtä aikaa päälle. Meillä pojat jo 8 v., mutta en pienempänäkään pukenut juuri koskaan samanlaisiin.
 
Meillä oli värit "päätettynä" jo ennen kun pojat syntyivät. A-pojalla on päävärinä sininen ja B-pojalla vihreä. Esim. tutit, tuttipullot, pukluliinat yms. vaatteissa yleensä sama juttu. Ostan samanlaisen vaatteen sekä sinisävyisenä, että vihreäsävyisenä. Melko hyvin on löytyny. On meillä toki jotain täysin samanlaisiakin. Joskus on kiva laittaa samanlaiset. Kesän lomareissuilla meillä on pojilla kaikilla samanlaiset raitapaidat. Poikia on siis kaikenkaikkiaan 5. Miehellä silloin myös samanlainen. Sitten on itselläni joku raitapaita myöskin. On helpompi mennä paikkoihin, joissa liikkuu paljon ihmisiä. Tunnistaa oman väkensä kun riittää että etsii raitapaidat silmiinsä. Isot pojat kun on jo sen verran isompia, että eivät enää kulje ihan äitin ja iskän vieressä.

Että näin meillä =) =)
 

Yhteistyössä