stinna
ja siis 86cm bodyt käytössä.. Poika oli 1,5v neuvolassa 81,5cmAlkuperäinen kirjoittaja stinna:Meillä 1v8kk ikäinen muksu ja edelleen käytetään bodyja
ja siis 86cm bodyt käytössä.. Poika oli 1,5v neuvolassa 81,5cmAlkuperäinen kirjoittaja stinna:Meillä 1v8kk ikäinen muksu ja edelleen käytetään bodyja
No en yhtään ihmettele, jos 3-vuotiaalla on vielä vaippa, kun lapsi paralla ei ole edes mahdollisuutta yrittää itse potalle sen bodyn kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä poika 2,5 v ja edelleen bodyt käytössä. Tulee olemaankin niin kauan kuin vaippakin. Koko tällä hetkellä se 92 cm. Tänään oli kaverin 3v hoidossa ja hänelläkin vielä vaippa. Vaikka vaippa ei edes kovin märkä roikkui se "polvissa" ja selkä paljaana kun housut roikkuivat. Ei siis ollut bodya enään.
minun osasi jo alta 2-v . Sitten kun 2 vuotiaana oli täysin kuiva (myös yöllä)Alkuperäinen kirjoittaja joo:No en yhtään ihmettele, jos 3-vuotiaalla on vielä vaippa, kun lapsi paralla ei ole edes mahdollisuutta yrittää itse potalle sen bodyn kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä poika 2,5 v ja edelleen bodyt käytössä. Tulee olemaankin niin kauan kuin vaippakin. Koko tällä hetkellä se 92 cm. Tänään oli kaverin 3v hoidossa ja hänelläkin vielä vaippa. Vaikka vaippa ei edes kovin märkä roikkui se "polvissa" ja selkä paljaana kun housut roikkuivat. Ei siis ollut bodya enään.