PS3 vai Wii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on molemmat mutta itse olen todella onneton pelaamaan... Omaan pelaamiseeni tuo wii vastaisi varmaan paremmin, ohjaimet kivemmat. Mies taas tykkää enemmän PS:sta, suurimpana syynä kai se että siihen löytyy enemmän hänen suosimiaan pelejä.

Ehkä kallistun tuolle PS3 puolelle kun siihenkin on tullut se move juttu.. :) Niin oisko vinkkiä mistä sais halviten? Näyttää hinnat pyörivän tossa 290-340 euron tienoilla.

[QUOTE="mie";22502529]Ehkä kallistun tuolle PS3 puolelle kun siihenkin on tullut se move juttu.. :) Niin oisko vinkkiä mistä sais halviten? Näyttää hinnat pyörivän tossa 290-340 euron tienoilla.[/QUOTE]

Kannattaa ostaa sellanen jossa on iso kovalevy eli mahtuu paljon elokuvia nauhoittamaan, voi sen itsekin vaihtaa isompaan mutta osaisitko.

[QUOTE="vieras";22502609]PS3. Mutta älä osta tuollaista (ei välttämätöntä) laitetta osamaksulla...[/QUOTE]

Kerralla ei ole varaa laittaa 300 € tohon tyhjänpäiväiseen. Olen ostanu paljon muutakin osamaksulla, vaunut, tietsikan, puhelimia.. miksi en tätäkin? Sama se on pistänkö kerran kuussa rahaa säästöön tota varten vai maksanko osamaksulla..

[QUOTE="mie";22502621]Kerralla ei ole varaa laittaa 300 € tohon tyhjänpäiväiseen. Olen ostanu paljon muutakin osamaksulla, vaunut, tietsikan, puhelimia.. miksi en tätäkin? Sama se on pistänkö kerran kuussa rahaa säästöön tota varten vai maksanko osamaksulla..[/QUOTE]

Kukin päättää mitä itse tekee, minulle nuo osamaksut tuntuu vierailta varsinkin kun kyse ei ole mistään välttämättömästä jutusta. Jos nyt vaikka pesukone tai tietokone hajoaisi eikä olisi varaa ostaa uutta heti niin silloin toki pitäisi noihin turvautua.

Mutta kun on pelikoneesta kysymys niin mielummin pistän sen muutaman kuukauden ajan rahaa säästöön ja ostan sen vasta sitten.

[QUOTE="mie";22502621]Kerralla ei ole varaa laittaa 300 € tohon tyhjänpäiväiseen. Olen ostanu paljon muutakin osamaksulla, vaunut, tietsikan, puhelimia.. miksi en tätäkin? Sama se on pistänkö kerran kuussa rahaa säästöön tota varten vai maksanko osamaksulla..[/QUOTE]

Niin sitä vaan tarkoitin että jos rahat ovat niin vähissä että 300 euron turha laite on hankittava osamaksulla niin tuntuisi turvallisemmalta ettei vähiä rahoja sitoisi kuukausittaisiin maksuihin. Usein osamaksulla maksaessa vielä pitää maksaa vähän ylimääräistä. Muistathan että pelitkin ovat usein n. 50 euron luokkaa/kpl. Mutta up to you.

No joo.. en nyt tarkottanu tuolla että oltais ihan persaukisia ja jos olis niin ei mitään järkeä olis jotain pelikonsolia ees haaveilla. :)
Meillä taas vähän toisinpäin. Ollaan ostettu pesukoneet ja tiskikoneet ihan kerralla, ei osamaksulla. Jotenki se on tommosissa tärkeissä hankinnoissa minusta parempi maksaa heti se.

mä valitsisin ps3 koska siinä on se move juttu voi kattoo elokuvia ja pelata parhaimpia pelejä samalla voi olla onlinena ja pelata kavereide kanssa! mulla on säästössä 62 euroo joten säästän vielä kauan ku saan ps3 säästän peleihi rahaa mun mielestä wii`n pelit on kalliimpii ja huonompii vaikeempi ainaki pelata :P oon pelannu wii`llä ja voin sanoo et on huono! en oo vielä ps3 pelannu mut silti osta ps3!

Wii on kätevä.
Siin on niin paljon eri ohjaus tyylejä.
Wiissä on online pelejä.
Wiissä on kaikki niin yksinkertasessa jutussa että!
Ku ps3 on paljon monimutkaisempi isompi ja move on ihan surkea!
Ja wii maksaa 200e ja ps3 360e jos on move.
Nii Wii on miljoona kertaa parempi ku ps3!
PS3 on kauhee kopio wiistä ja xbox:sista.
Vaik ps3 on parempi grafiikka, nii siin on surkeat pelit.
Kun Wiissä Siin ei ole mikään maailman paras grafiikka, mut siin on se tosi kiva pelattavuus ja yksinkertasuus. Ja kyl wiilläki voi pelata Classic ohjaimel niinku ps3 nii EHDOTTOMASTI WII!

Wii on kätevä.
-ps3 move ohjain on pyöreämpi ja näin ollen istuu paremmin käteen
siin on paljon eri ohjaus tyylejä
-ps3 on monipuolisempi ja tarkempi ohjauksessa
ps3 on surkeet pelit
-ps3 tulee koko ajan enemmän ja monipuolisempia pelejä

Ps3 on muutakin kuin pelikonsoli ja ilmainen netti erottaa sen xboxista
suosittelen pleikkaria

Yhteistyössä