V
vierailija
Vieras
Viimeistään silloin seuraavat vaalit.kuntavaalit 2021 taitaa olla seuraavat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viimeistään silloin seuraavat vaalit.kuntavaalit 2021 taitaa olla seuraavat
Demarit jäivät Posti-valheesta kiinni.
https://www.verkkouutiset.fi/postin-markku-pohjola-islle-muutoksella-oli-omistajan-tuki/
Onko näitä gallupeita tehty ennenkin kuukauden välein? Mä en vaan muista
Mutta mä en tajua että miks nää gallupit antaa eri lukuja?"HS-gallup: Perussuomalaisten kannatus jatkaa huimaa kasvuaan
Eilen klo 21:42
Jos eduskuntavaalit järjestettäisiin nyt, yli 22 prosenttia suomalaisista äänestäisi perussuomalaisia, valottaa tuore HS-gallup."
Hyvä tehdäkin varsinkin nyt riittävän usein, ettei pääsisi itsensäpettäjiä yllättämään ensi helmikuussa tyyliin:
"Persuja äänestäisi nyt 93% suomalaisista"
Tutkimukset ja johtopäätökset tehty eri tavalla?Mutta mä en tajua että miks nää gallupit antaa eri lukuja?
Viimeks ps:n kannatus oli 23% ja nyt yli 22?
Mutta mä en tajua että miks nää gallupit antaa eri lukuja?
Mutta mä en tajua että miks nää gallupit antaa eri lukuja?
https://yle.fi/uutiset/3-11054082Missähän se oli? Ylellä 24.10. julkaistu 20,5%
"Perussuomalaiset jatkaa Suomen selvästi suosituimpana puolueena, kertoo tuore Helsingin Sanomien gallup. Perussuomalaisten kannatus on noussut edelliskuusta 0,7 prosenttiyksiköllä ja on nyt 20,5 prosenttia."
https://yle.fi/uutiset/3-11034449
Siinä on vaan se ongelma, että Perussuomalaisten kohdalla rima on asetettu muiden toimesta niin alas, että kaikki kritiikki on solvaamista. Persuja saa kutsua äärioikeistoksi, natseiksi, rotutohtoreiksi, peräkammarinpojiksi, kuulapäiksi, junteiksi jne., mutta jos persu käyttää punavihreistä termiä vihervasemmisto (vai oliko se toisinpäin, en muista) niin se on kuulemma loukkaavaa ja vähättelevää ja hyvän keskustelukulttuurin vastaista.höpö höpö- toisten solvaaminen pois, sillä ei asioita hoideta
Tämä on juuri sellaista jatkuvaa solvaamista, jota Perussuomalaisia kohtaan tehdään, mutta jota ei edes lasketa solvaamiseksi.hän taitaa olla tässä puolueessa noita harvoja
Juuri näin.Siinä on vaan se ongelma, että Perussuomalaisten kohdalla rima on asetettu muiden toimesta niin alas, että kaikki kritiikki on solvaamista. Persuja saa kutsua äärioikeistoksi, natseiksi, rotutohtoreiksi, peräkammarinpojiksi, kuulapäiksi, junteiksi jne., mutta jos persu käyttää punavihreistä termiä vihervasemmisto (vai oliko se toisinpäin, en muista) niin se on kuulemma loukkaavaa ja vähättelevää ja hyvän keskustelukulttuurin vastaista.
Siinä on vaan se ongelma, että Perussuomalaisten kohdalla rima on asetettu muiden toimesta niin alas, että kaikki kritiikki on solvaamista. Persuja saa kutsua äärioikeistoksi, natseiksi, rotutohtoreiksi, peräkammarinpojiksi, kuulapäiksi, junteiksi jne., mutta jos persu käyttää punavihreistä termiä vihervasemmisto (vai oliko se toisinpäin, en muista) niin se on kuulemma loukkaavaa ja vähättelevää ja hyvän keskustelukulttuurin vastaista.
Tismalleen näin.Tämä on juuri sellaista jatkuvaa solvaamista, jota Perussuomalaisia kohtaan tehdään, mutta jota ei edes lasketa solvaamiseksi.