PS:n kansanedustaja Sara Seppänen ei voi ymmärtää Ukrainaliputusta Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totean vielä Sara Seppäsen murheeseen.
Älä huoli. En ymmärrä ollenkaan persujen ajatusmaailmaa.
Liputtaisin joka päivä kaikkien maiden lipuilla, kun persut lakkauttaisivat puljunsa ja hakeutuisivat oikeisiin töihin esim. bussinkuljettajiksi.

Juu ja jatkunut jo vuosia.

Olisi kiintoisaa nähdä tyypin habitus ja asuinolot. Ei varmaan kauhean edustavat.
Pyysin häntä avautumaan eli ”avaa sydämesi mulle tahdon pelkkää hyvää sulle” metodilla omassa ketjussa. Ehkä hän on jo kirjoittamassa tarinaansa.
Jäädään odottamaan koskettavaa avautumista.
Siementäjä tehköön samoin, sekä sama ei olisi pahitteeksi myös nm Kruuttikselle.
Hän voisi luetella elukat, jotka on laittanut suoloiksi lähiaikoina.

Pyysin häntä avautumaan eli ”avaa sydämesi mulle tahdon pelkkää hyvää sulle” metodilla omassa ketjussa. Ehkä hän on jo kirjoittamassa tarinaansa.
Jäädään odottamaan koskettavaa avautumista.
Siementäjä tehköön samoin, sekä sama ei olisi pahitteeksi myös nm Kruuttikselle.
Hän voisi luetella elukat, jotka on laittanut suoloiksi lähiaikoina.

Olen yrittänyt samaa, tuloksetta.

Olen yrittänyt samaa, tuloksetta.
Yrittänyttä ei laiteta kuuluu vanha kansanviisaus.
Sinikkyys palkitaan. Tykkään ottaa haasteita vastaan ihmisten käytöksen
oikaisuissa. Kun nuorin sisareni oli pieni lapsi, pidin hänelle koulua.
Kerran hän piti nukkeyleisölle luennon lasten kasvatuksesta.
Luin hänelle Pekka Töpöhäntä-kirjoja.
Ihmisten ajatuksiin vaikuttaminen on palkitsevaa puuhaa.
Yksi sisaristani kehui lukeneensa ihanan bestseller-kirjan. Laitoin sen kirjastoon varaukseen, sillä kirjakaupassani se on myyty ruotsinkielisenä loppuun.
Ruotsilla on taas käyttöä, kun kaksi sydänteni murskaajaa tulee käymään kakkoskotimaassaan.
Seuraavaksi klikkaan auki Yle Areena suorana, jossa pyöinee joku ihku SF-liikkuva.

Topi Oras Kalevi Tynkkysen pto gradu -tutkielma käsitteli lihavien representaatiota tv-sarjoissa.

Topi Tynkkynen on streittari ja harrastaa vapaa-ajallaan matkustelua ja konemusiikkia. Hän on toiminut dj:nä nimellä DJ Muna.

Topi Tynkkynen on normaali vihreä: kova on puhumaan maailman pelastamisesta ilmastonmuutokselta, mutta samaan aikaan itse tekee kaikkensa kiihdyttääkseen ilmastonmuutosta.

Yrittänyttä ei laiteta kuuluu vanha kansanviisaus.
Sinikkyys palkitaan. Tykkään ottaa haasteita vastaan ihmisten käytöksen
oikaisuissa. Kun nuorin sisareni oli pieni lapsi, pidin hänelle koulua.
Kerran hän piti nukkeyleisölle luennon lasten kasvatuksesta.
Luin hänelle Pekka Töpöhäntä-kirjoja.
Ihmisten ajatuksiin vaikuttaminen on palkitsevaa puuhaa.
Yksi sisaristani kehui lukeneensa ihanan bestseller-kirjan. Laitoin sen kirjastoon varaukseen, sillä kirjakaupassani se on myyty ruotsinkielisenä loppuun.
Ruotsilla on taas käyttöä, kun kaksi sydänteni murskaajaa tulee käymään kakkoskotimaassaan.
Seuraavaksi klikkaan auki Yle Areena suorana, jossa esitetään Tukkijoella-elokuva.

Niin, ja en ole persu tai koksu, ja minusta Rautatieasemalla voi liputtaa Ukrainan lipulla imperialistista terrorismia vastaan.
Sitä todellista "imperialistista terrorismia" on USA harjoittanut perustamisestaan lähtien. Millaista on olla USA:n ystävä, sen on saanut Ukrainakin vuorostaan kokea. Siellä missä USA:n imperialismi kohtaa vastarintaa, siellä jää jälkeen savuavat rauniot. Niin myös Ukrainassa.

Yhteistyössä