provosoiva tekstiviesti, petosko ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukkapipoko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukkapipoko

Vieras
Sain muutama päivä sitten soiton hyvältä ystävältäni ja niitä näitä juteltuaan pääsi itse asiaan.
Hän oli saanut sunnuntai-iltana tekstiviestin mieheltäni jossa luki suunnilleen näin:
Hei, oli kiva kun olit lauantaina meillä ja tulit saunaan meidän kanssa. Olet kaunis ja sinulla on ihanat rinnat. Mietin koko illan millaista kanssasi olisi rakastella.

Sain melkoisen sätkyn ja soitin miehelleni asiasta välittömästi, hän myönsi laittaneensa ko. viestin, muttei nähnyt siinä mitään pahaa, eikä hänen mielestään kyse ollut aloitteesta vaan ainoastaan huomiosta, että ko. nainen on kaunis ja haluttava. Ja loppukommentiksi tokaisi saahan aina haaveilla ... saa toki haaveilla, mutta kyllä minusta tässä on jo menty pitemmälle.
Ko. olevana iltana saunoimme kaikki yhdessä minä, mieheni, ystävättäreni ja meidän kolme lasta. Jonka jälkeen pelasimme korttia ja otimme muutaman paukun. Ilta sujui ihan normaalista, mielestäni, mutta enpä toki osannut mitään merkkejä poikkevasta etsiäkkään.
Ko. nainen on jonkin verran hoikempi kuin minä ja kiinteämpi, eihän hän toki ole synnyttänyt kolme lasta yhdestä puhumattakaan. Huonohko itsetuntoni tuli nollalukemiin, niin että ropina kävi, enkä ole pystynyt enää olemaan mieheni nähden muuten kuin täysissä pukeissa, koska minä kuvittelen, että hän ajattelee minua katsoessaan ystävääni tai kuvittelee hänet minun paikalleni.
Tästä asiasta nousi suuri häly ja jotenkin tuntuu, etten voi tollaista käytöstä antaa anteeksi ja unohtaa, koska olen sitä mieltä että jos kysessä olisi ollut pelkkä haave, ei viestiä olisi koskaan tarvinnut laittaa, mutta koska se laitettiin muuttui haave aloitteeksi.
Mitä mieltä olette olenko tiukkapipo ja minun pitäisi antaa anteeksi ja yrittää unohtaa ?

Hei, et ole tiukkapipo. Olen itse vähän samanlaisessa tilanteessa, viikko sitten vihastuksissani luin poikaystävän tekstarit ja löysin ikäviä viestejä kahdellekin eri naiselle. Hän itsekin myönsi että vaikka ei ole pettänyt mua fyysisesti, kyseessä on kuitenkin petos.
Täällä on aiemminkin määritelty petos sellaiseksi mitä itse ei tekisi toiselle, tai joksikin asiaksi mitä ei voi toiselle paljastaa tai tehdä toisen läsnäollessa.
Minusta sinua on petetty. Oli todella hienoa että sinulla on niin hyvä ystävä että kertoi asian sinulle heti, se olisi varmasti jatkunut jollain tasolla edelleen miehesi taholta, ja olisi loukannut sinua myöhemmin ilmi tullessa vielä enemmän.
En voi muuta kuin toivottaa jaksamista, keskustelkaa, ja yritä selvittää mikä sai miehesi käyttäytymään näin. Onko taustalla tyytymättömyyttä teidän suhteeseen, vai onko miehelläsi menossa jokin kriisi missä hakee elämälleen uutta suuntaa. Ehkä voitte yhdessä muuttaa elämänne suuntaa, tai keksiä jotain jännittävää mikä saa yhteiseloonne uutta potkua.
Meillä tuli samoin asiasta aivan hirveä poru ja sitä on nyt selvitelty päivätolkulla. En ole vielä saanut selvää mikä sai oman poikaystäväni ottamaan yhteyttä muihin naisiin, tosin olemme olleet yhdessä vasta muutaman kuukauden joten en vielä tunne häntä läpikotaisin. Hänellä saattaa vielä 9 kk sitten tapahtunut avioero vaikuttaa.
Missään tapauksessa sinun ei pidä vaipua alemmuuskompleksiin. Vartalollasi ei varmastikaan ole asian kanssa mitään tekemistä, ja jos on niin miehesihän on täysi kusipää.
Neuvon tässä itseäni samalla kuin sinua: koska kyseessä oli ensimmäinen kerta, kerrotaan niille rehellisesti miten helvetin kipeää tällainen ottaa, mitä hirveää pitkäaikaista tuskaa aiheuttaa, mutta annetaan anteeksi sillä edellytyksellä että jos näin vielä toiste käy, niin auf wiedersehen idiootti gigolo ! Tiedän että kun on lapset niin asia on vaikeampaa, erosin lapseni isästä 5 vuotta sitten. Hän oli petturi ja eroa tehtiin vuositolkulla. Nyt kuvittelen olevani vahvempi, ja vain toivon ettei poikaystäväni tule koettelemaan päätöstäni.
Voimia ja jaksamista.

MInä ainakin hyppisin seinille tuossa tilanteessa.
Ei se möykkääminen nyt armaan auta mitään..vaikka varmaan itse pommittaisin ukkoani viuoden kaks, jos tuomoisesta kiinni jäisi.

Mutta, tuli mieleen eräs teoria.
Eli, vaikka miehestäsi en voi mennä sanomaan mitään,
niin voisiko tuossa olla käynyt niin, että se, että hyväksyit tuon yhteissaunomisen, niin miehesi hämääntyi luulemaan, että teillä on jotenkin avoin suhde, eli että sinä olisit tavallaan hyväksynyt sellaisen sillä, että sallit sen naisen tepastella nakuna miehesi nähden.

Se riippuu siitä, että onko teillä muutenkin yleisesti tapana , että miehesi pääsee naisten saunaan mukaan?

Ymmärrän tuon periaatteen, että pitäisi nyt voida saunoa lapset ja naiset ja miehet yhdessä, mutta monesti miehellä menee kuitenkin pasmat sekaisin moisesta.

Tiedän yhden tuttavapariskunnan, joilla oli jonkun aikaa ns. avoin suhde, että saa naida vierasta, jos kertoo siitä, ja menivät jopa kolmen kimpassa muutamaan otteeseen.

Sehän meni ihan plörinäksi kuitenkin, koska milloin oli muuten ok, mutta liikaa henkistä sitoutumista ulkopuoliseen, ja milloin oli lähetelty jatkoviestejä, vaikka puhe oli pelkästä nainnista.

Ja, itsekin olen huomannut, että joka kerta kun on ollut joku yhteissauna perinne jossakin omassa porukassa, niin se on miesten puolelta aina johtanut kyselyihin, että johan me ollaan toisemme nähty, niin eihän se mitään haitttaa jos nyt vähän kikkelilläkin koetettaisiin paikkoja.
Miehet alkaa elätellä kaikenlaista hyvin nopsaan, se on minun päätelmäni.
Siksi uskon , että on MAHDOLLISTA, että mies ei tajunnut loukkaavansa sinua...edelleen, itse olen sitä mieltä, että hänen olisi pitänyt siinä tapauksessa kertoa sinulle etukäteen haaveistaan..mutta taisi tietää kuitenkin olevansa vähän heikoilla jäillä..Saattoi todella ehkä tajuta KUINKA heikoilla, vasta sitten kun viesti oli jo lähtenyt maailmalle, ja nyt hänen ei auta kuin pitää pokka ja puolustella noilla ontoilla lauseilla itseään.

Hei nyt nainen laitat sen miehesi kuriin. Aivan kuvotti lukea viestiäsi. Miksi miehesi muka olisi naiselle viestitellyt jos vain haaveilisi,

hän on tehnyt aloitteen seksistä toiselle naiselle.

Tässä asiassa olen aivan varma. Muuksi jos tuon tulkitset niin petät vain itseäsi. En tosin voi sanoa olisiko miehelläsi sitten tosipaikan tullen kanttia pettää sinua, mutta miksi hän ajaisi tilannetta siihen suuntaan jos todella ei ikinä niin tosiasiassa tekisi? Todella ikävää että tällainen juttu sattui kohdallesi..:(

Haaveilua tai ei, niin tökeröä käytöstä mieheltäsi. Vaikka olisi kuinka avoin suhde, niin toisen kavereita ei ruveta yrittämään. Hyvä ja reilu kaveri sulla, kun kertoi, eikä alkanut pelamaan selkäsi takana.

Älähän nyt ole noin mustavalkoinen...
Tympeä lukea noit ""jätä se paska!""-viestejä, kun ei ne ihmiselle oikein anna mitään.
Toi ei myöskään ole mikään uusi näkökulma, vaan se ensimmäinen mikä tulee mieleen vaikka ei ajattele asiaa lainkaan, hyvä jos on edes kirje luettu loppuun.

Just niin, jos muuksi tuon tulkitset niin petät oikeasti itseäsi!

Sun mies on sika petturi ja sitten se yrittää vielä MANIPULOIDA sinua ja sanoo ""ei tossa mitään pahaa ole""
ja kaiken pälle viestissä luki vielä että
"" Mietin koko illan millaista kanssasi olisi rakastella""
""rakastella??? taitaa tarkoittaa nussia!
lähetä viesti miehen komealle kaverille jossa lukee, oot niin komea sulla on ihana takapuoli ja kroppa mä mietin KOKO ILTA minkälaista olisi nussia kanssasi!
sitten selität miehellesi samaa eli""ei tossa mitään pahaa ole ,haluin vain antaa tietää miehelle ,että mies on halukas mies!

Mielestäni tuo miehen viesti on aloite saada nussia ystävääsi!
Tommosen petturin kanssa en haluaisi enää jatkaa päivääkään vaikka minulla olisi vaikkapa 10 pentua tyypin kanssa!

Onpa sulla tosi tahditon idiootti-mies.Etkai oikeesti anna sen uskotella sulle että toi on ihan normaalia?Voi hyvänen aika. En tosin ymmärrä sitäkään että otetaan saunaan mukaan tyttökavereita kun ollaan siellä oman miehen kanssa.

Sulla on hieno ystävä !! Ja miehen kaa keskustele asiasta perusteellisesti. Eihän tommonen oo oikein.
Mun paras ystävätär ja mieheni pettivät minut muutama vuosi sitten, kumpa löytäisin sellaisen ystävän kun sulla on, eli luotettavan.
Mieheni kanssa sovittuani, anteeksi annettuani (hänen kaduttua asiaa) hän tietää, ettei voi tehdä noin, eikä hän kyllä haluakkaan.. tietää, ettei virheisiin ole varaa, mikäli haluaa pitää vaimostaan kiinni. Naiset laittelee sillon tällön miehelleni viestejä, mutta mies näyttää ne mulle, vastaa joskus, että on onnellisesti naimisissa..
Mä en kyllä ottais ketään toista naista saunaamme kuitenkaan.. eihän siinä oo mitään järkee.. kylpylät on erikseen, niissä voi käydä yhteis-saunoissa..

tämä ei ollut provo, vaan valitettavasti totisinta totta. Asiaa ollaan nyt puitu päivä kausia ja olen edelleen sitä mieltä, että kyseessä oli aloite. Joskaan hän ei sitä myönnä, ei sitten millään, kyse oli vaan hetken mielijohteeteesta kehua tosta hoh hoijaa, uskokoon ken tahtoo minä en ainakaan usko, enkä taida pystyä unohtamaankaan, joten en näe kovin montaa vaihtoehtoa .....
Tyhmä olin kun luulin ettei yhteissaunonnassa ole mitään, mutta olen viisaanpi seuraavalla kerralla.

Itse en nakuilisi sellaisen miehen edessä joka ei minua kiinnostaisi. Juuri siksi miehesi varmastikin luuli saavansa myönteisen vastauksen viestiinsä. Yhteissaunomisissa voisi kyllä vähintään uimapukua tai pyyheliinaa ympärillään käyttää. Näin ei vääriä tulkintoja pääse syntymään.

Sulla on kultainen kaveri, pidä siitä kiinni ! :)

Ihmettelen minäkin yhteissaunomista. Oletteko harrastaneet sitä muuten ja menisitkö itse miesten kavereiden kanssa saunaan?

Viestin lähettäminen oli petos ilman muuta ! Ei edes samana iltana humalassa laitettu vaan seuraavana päivänä harkinnan jälkeen !

On ihan eri asia sanoa kohteliaisuutena jotakin kauniiksi, kuin kehuskella rintoja ja ehdottaa seksiä ! Tarkoituksena oli varmasti päästä pidemmällekin...

Tämä ei poissulje sitä, etteikö mies aina tilaisuuden tullen ehdottelisi sopiville naisille seksiä. Nyt otti vain ison riskin, kun ehdotteli kaverillesi.

Kysymykseesi: et ole tiukkapipo ja pelkkä unohtaminen ei tuossa tilanteessa kannata !

Asia pitää selvittää ja miettiä, miten sinä jaksat jatkossa.

Tsemppiä !

Siis aivan oikeasti!

Jos alkoi vasta seuraavana päivänä (selvinpäin) harkitusti ehdottelemaan seksiä jopa ystävällesikin!

Kuinka paljon näitä tilanteita on tuntemattomien, puolituttujen kanssa?!

Nyt todella sait vain tietää asiasta, koska sinulla oli niin hyvä ystävä, joka rohkeni asiasta heti sinulle kertoa!?

Paljonko näitä seksivonkailuja onkaan, mistä et saa koskaan tietää? Tai oikeastaan seksiä muiden kanssa, kaipa joku mukaan touhuun lähteekin..

Alkperaisen miehella on ilmiselvasti taka-ajatuksia, eihan tassa muuhun johtopaatokseen voi tulla eika siita sen enempaa. Minua kuitenkin hammastyttaa seka alkuperaisen, etta ensimmaisena vastanneen Sannan kirjoituksen pari kohtaa.

Alkuperainen kirjoitti: ""...jotenkin tuntuu, etten voi tollaista kaytosta anta anteeksi ja unohtaa..."" Unohtaa ei ehka koskaan voi. Mutta jos ei voi antaa anteeksikaan, niin miten sitten ikina enaa voisi jatkaa suhdetta? Jos asia todellakin on nain, niin eiko suhde ole loppuun kasitelty?

Sanna kirjoitti, miten ole lukenut miehensa kannykasta lahetetyt viestit. Olen lukenut samanlaisia juttuja ennenkin ja ihmetellyt, kuinka se on mahdollista? Minun kannykkani muistiin jaa vastaanottamani viestit. Mutta ei sinne tallennu itse lahettamiani, ellen itse tarkoituksella tallenna. Ja miksi ihmeessa joku vieraissavirkistyja ehdoin tahdoin tallentaisi todisteen kannykkansa?

Onko minulta jaanyt jotain oleellista ymmartamatta?

Jos tämä on totta niin... Minusta se lienee nyt se ja sama kieltääkö miehesi tehneen aloitteen vai ei. Se asia vaikuttaa harvinaisen selvältä muutenkin. Mikäli mies mistään mitään ymmärtää, mitä epäilen, tajuaa hän varmaan että aloite tai ei, kyseinen viesti oli täysin sopimaton ja sinua loukkaava muutenkin. Hauska kuulla että mies haaveilee ystävättären kanssa naimisesta! Siis aivan uskomatonta..

Vaikka sitten olisikin haaveillut mutta asian ilmaiseminen kertoo kyllä joko suuresta typeryydestä tai välinpitämättömyydestä sinun tunteitasi kohtaan.

Ehkäpä näin miehestäsi paljastuu piirteitä joista et ole tiennyt. Tosin jos mies käyttäytyy näinkin tökerösti on ihme jollei siitä ole ollut aiemmin merkkejä näkyvissä.
Itseltäni vaatisi kyllä paljon edes harkita anteeksiantoa tässä tilanteessa, tilanne ei kuulosta hyvältä varsinkaan siinä mielessä että mies vähättelee asiaa eikä ilm. ymmärrä tehneensä jotain sopimatonta.
Tuskin koskaan haluat tämän jälkeen nähdä näitä kahta samassa paikassa, mikä myös vaikeuttaa ihan normaalia sosiaalista kanssakäymistä tai antaa sille ikävän maun...

No pah. Turha itkeä siinä vaiheessa kun maito on kaatunut.

Miksi ihmeessä otat vieraan naisen miehesi ja sinun kanssa saunaa?

Voiko syyttää miestä, jos hän on sitten katsonut tätä toista naista? Haloo.

Kuule kyllä todella voi syyttää. Jos ihminen on parisuhteessa, pitäisi osata olla ""katsomatta"" vieraita. Kyse ei kaiketi ole teini-ikäisistä, joilla ei ole muuta mielessä kuin ""Se"".