Prostituutio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arccaxu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arccaxu

Vieras
Ihan vakavasti olen miettinyt tähän ryhtymistä (seksi vieraan kanssa ei mulle ole mikään ongelma eikä iso asia, olenennenkin harrastanut xD). Lapset joka toisen viikonlopun isällään ja joskus muutenki. Osa-aikatyöt ei kovin hyvin rahaa tuo eikä näiden lisäksi juuri muuta ole tarjolla ku 3vuoroa, mikä lasten kanssa olis hyvin hankalaa..
Jos sopisi "tapaamisia" etukäteen ja reissasi toiseen kaupunkiin. Mitenhän onnistuisi? Tietty jonku paikan tarviis ja seki maksaa. Kuinkahan paljon kehtais rahaa pyytää? En ole mitenkään kulahtanut, omasta mielestä ihan ok näkönen :D
Omilla kulmilla ei voisi tätä toteuttaa, koska jos juttu leviää, niin voi lapsetkin esim. koulussa kuulla... ei kiva..:/ ja toisaalta väkivaltakin mietityttää.. että jos joku käy kimppuun.. Toisaalta väkivallan uhriksi kai voi joutua vaikka esim. kaupan myyjätkin, kun ovat töissä yksin..

Varmaan aika vaivalloista touhua, hotelleissa tuollainen toiminta ei kauaa onnistu. Turvallisuus paranee, jos hyväksyy vain rekisteröidyistä puhelinliittymistä tulevat soitot.

Varmaan aika vaivalloista touhua, hotelleissa tuollainen toiminta ei kauaa onnistu. Turvallisuus paranee, jos hyväksyy vain rekisteröidyistä puhelinliittymistä tulevat soitot.

Kieltämättä tämä paikka-asia on hankala... olen miettinyt jotain kotikäyntihommaakin, mitta varmaan sitten rajaisi asiakaskuntaa aikalailla :/
Tuo puhelinliittymävinkki oli hyvä, ei tullut mieleen moinen, kiitos siitä :)

Ei kannata kun suomalaiset (sinäkin) +37v yh-mammat hinnoittelee itsensä ihan pihalle, käypä taksa 20v kuvankauniista tsekkineidosta on 80e/30min niin nämä ylipainoiset suomimammat hinnoittelee ittensä tuplasti kalliimmaksi.

Omenahotellista huone ja kolme asiakasta päivään. Ei sitä enemmän jaksa. Suomineidoilla hinnat 120 puol tuntia ja 240 tunti. Eli kolme tunnin keikkaa kahtena päivänä viikossa. 1000 siitä jää itselle. Otat vain suomalaisia siistejä normaalipainoisia ukkoja hommiin. Ja puhelinnumerot tarkistat etukäteen niin ei tule tuttuja vahingossa kylään.

Ei kannata kulut ovat isommat. Lisäksi turvallisuus uhattuna. Tämä ketju käsittelee aihetta, joka on Suomessa laitonta. Minä ainakin järkytyin tällaisesta aiheesta. Pyydän poistamaan tällaisen ketjun.

Ei kannata kulut ovat isommat. Lisäksi turvallisuus uhattuna. Tämä ketju käsittelee aihetta, joka on Suomessa laitonta. Minä ainakin järkytyin tällaisesta aiheesta. Pyydän poistamaan tällaisen ketjun.

Varmaan olisi ap:n kannalta hyväksi, jos löytäisi muita tulonlähteitä. Mutta kuitenkin huomautan, että seksin myyminen ei ole laitonta eikä ostaminenkaan tässä tapauksessa, koska ap selvästi on täysi-ikäinen eikä kukaan häntä parita.

Saksassa voi muuten ihan virallisesti ilmoittaa ammatiksi prostituution ja silloin voi saada jopa työttömyyskorvausta...

Kyllä seksin myyminen ja ostaminen ovat Suomessa laitonta. Ette taida olla laista tietoisia. Tuo paritus on ollut koko ajan laitonta. Ihmeelistä, että tällaista keskusteluketjua täällä pidetään.

Kyllä seksin myyminen ja ostaminen ovat Suomessa laitonta. Ette taida olla laista tietoisia. Tuo paritus on ollut koko ajan laitonta. Ihmeelistä, että tällaista keskusteluketjua täällä pidetään.

Seksin myyminen on kiellettyä julkisella paikalla eli ap ei voi mennä verkkosukissa kadun varteen odottamaan asiakkaita. Mutta sitä hän ei aikonutkaan, joten ongelmaa ei ole.

Yhteistyössä