Prostituoitu "Veronica": Arabimiehet hakanneet ja raiskanneet useita prostituoituja Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/prostituoitu-veronica-arabimiehet-hakanneet-ja-raiskanneet-useita-prostituoituja-suomessa/6605672

Prostituoitu "Veronica": Arabimiehet hakanneet ja raiskanneet useita prostituoituja Suomessa
Rikos Julkaistu 05.10.2017 05:58

Suomessa lähes 20 vuotta seksiä myyneen ”Veronican” mukaan osa prostituoiduista on kohdannut viime aikoina raakaa väkivaltaa.

– Jotkut tytöt ovat ottaneet tummaihoisia arabimiehiä asiakkaiksi. Monelle tytöistä on käynyt pahasti. Heitä on raiskattu, hakattu ja on viety koko omaisuus. Todella pahasti on käynyt monelle. Olen kuullut ainakin kymmenestä tapauksesta nyt ihan lähiaikoina, "Veronica" sanoo Rikospaikka-ohjelman haastattelussa.

”Veronican” mukaan naiset eivät uskalla puhua tapauksista poliisille.

– Jotkut ovat kirjoittaneet nettiin ja pyytäneet sieltä apua. Mutta että joku lähtisi poliisille ilmoittamaan, mitä hänelle on tapahtunut ja tekemään rikosilmoitusta, eivät vaan uskalla.

Alunperin Venäjältä lähteneen ”Veronican” mukaan hän itse ei ole kohdannut suoranaista väkivaltaa. Hänellä ei kertomansa mukaan ole koskaan ollut myöskään parittajaa.

– Ulkomaalaisista tytöistä, jotka ovat tulleet Itä-Euroopasta, 90 prosentilla on parittaja.

”Veronicalla” on päivittäin keskimäärin kolme asiakasta. Normaalihinta puolen tunnin seksistä on 100 euroa, mutta erikoispalveluiden hinta on selvästi korkeampi.

”Veronica” kertoo Rikospaikan haastattelussa prostituoidun arjesta Suomessa ja muun muassa siitä, miten seksikauppa ja asiakkaiden tavat ovat vuosien aikana muuttuneet.

Katso koko Rikospaikka tästä.

Maksulliset ne valittaa kun kerrankin joku kohtelee heitä tasa-arvoisesti muiden naisten kanssa... Mutta ilmoituksen tekoon vaan ja kuinka olisi turvapaikan hakeminen toisesta maasta?

Tähän ne prostituutiota rajoittavat lait johtavat. Tytöt eivät uskalla ilmoittaa rikoksesta poliisille, koska joku muu on järjestänyt heille vuokra-asunnon toimintaa, ja tämä tulkitaan Suomessa paritukseksi. Jos hän menee ilmoittamaan väkivaltaisesta ryöstöstä poliisille, hän saattaa joutua itse tutkinnan kohteeksi ja häädetyksi sieltä asunnosta. Bordellissa tällaista ei pääse käymään, koska siellä on järjestyksenvalvonta,

Tähän ne prostituutiota rajoittavat lait johtavat. Tytöt eivät uskalla ilmoittaa rikoksesta poliisille, koska joku muu on järjestänyt heille vuokra-asunnon toimintaa, ja tämä tulkitaan Suomessa paritukseksi. Jos hän menee ilmoittamaan väkivaltaisesta ryöstöstä poliisille, hän saattaa joutua itse tutkinnan kohteeksi ja häädetyksi sieltä asunnosta. Bordellissa tällaista ei pääse käymään, koska siellä on järjestyksenvalvonta,
Mikä on sutenöörin osuus tuossa?

Mikä on sutenöörin osuus tuossa?
Rahaako tarkoitat? Varmaan riippuu siitä mitä se tekee. Hommaako pelkän asunnon vai kuljettaako myös jne. Mun mielestä sillä ei ole paljonkaan väliä ottaako parittaja 10 % vai 20 % myynnistä, jos toiminta on molempien osapuolten hyväksymää. Keski-Euroopassa tuo on ihan laillista ja normaalia toimintaa, joten eipä ihme, että Keski-Euroopasta tänne keikalle tulevat tytöt sitä harrastavat.

Rahaako tarkoitat? Varmaan riippuu siitä mitä se tekee. Hommaako pelkän asunnon vai kuljettaako myös jne. Mun mielestä sillä ei ole paljonkaan väliä ottaako parittaja 10 % vai 20 % myynnistä, jos toiminta on molempien osapuolten hyväksymää. Keski-Euroopassa tuo on ihan laillista ja normaalia toimintaa, joten eipä ihme, että Keski-Euroopasta tänne keikalle tulevat tytöt sitä harrastavat.
http://pjarvinen.blogspot.fi/2012/06/varo-lapparin-web-kameraa.html

Tämä on sitä persulogiikkaa.
Mamuja pitää potkia päähän ja tehdä laittomiksi, että ymmärtävät lähteä pois.
Mamu avuttomassa tilanteessa eikä uskalla hakea apua rikoksen uhriksi joutuessaankaan on paras mamu.

Paitsi hyvännäköiset neitokaiset jotka myyvat halvalla peffaa.
Persulogiikka päättyykin tähän.
Seuraavaa lausetta ei kuulu:
Menis muualle myymään peffaa niin ei tarttis täällä kärsiä.

Tämä on sitä persulogiikkaa.
Mamuja pitää potkia päähän ja tehdä laittomiksi, että ymmärtävät lähteä pois.
Mamu avuttomassa tilanteessa eikä uskalla hakea apua rikoksen uhriksi joutuessaankaan on paras mamu.

Paitsi hyvännäköiset neitokaiset jotka myyvat halvalla peffaa.
Persulogiikka päättyykin tähän.
Seuraavaa lausetta ei kuulu:
Menis muualle myymään peffaa niin ei tarttis täällä kärsiä.
Mistä ihmeen persulogiikasta ja mamuista sä jauhat? On kyse keikalle tulleista ulkomaalaisprostituoiduista, jotka eivät ole tulleet tänne sosiaaliturvan perässä vaan duunia tekemään.Ja joita arabimiehet sitten väitetysti hakkaavat. Joskus musta tuntuu, että monilla suvakeilla on sekä todellisuudentaju että ymmärrys aivan kadoksissa, ja sä kyllä vahvistat tuota mun uskomustani noilla päätä ja häntää vailla olevilla vihaviesteilläsi.

Mistä ihmeen persulogiikasta ja mamuista sä jauhat? On kyse keikalle tulleista ulkomaalaisprostituoiduista, jotka eivät ole tulleet tänne sosiaaliturvan perässä vaan duunia tekemään.Ja joita arabimiehet sitten väitetysti hakkaavat. Joskus musta tuntuu, että monilla suvakeilla on sekä todellisuudentaju että ymmärrys aivan kadoksissa, ja sä kyllä vahvistat tuota mun uskomustani noilla päätä ja häntää vailla olevilla vihaviesteilläsi.

ÖÖh... siis neitokaisetkin ovat mamuja jotka ovat täällä pimeissä töissä? Siis laittomia tai ainakin sellaisiksi heidät on hallituksen persupolitiikalla tehty.
Eivät uskalla kääntyä poliisin tai sosiaaliturvan puoleen.
Tulevat hyväksikäytetyiksi tai pahoinpidellyiksi. Elävät rikoksella.

Mut jos on kyseessä nainen joka myy halvalla peffaa niin sit se ei olekaan niin?

Ja mun ymmärryksessäni on vikaa?

ÖÖh... siis neitokaisetkin ovat mamuja jotka ovat täällä pimeissä töissä? Siis laittomia tai ainakin sellaisiksi heidät on hallituksen persupolitiikalla tehty.
Eivät uskalla kääntyä poliisin tai sosiaaliturvan puoleen.
Tulevat hyväksikäytetyiksi tai pahoinpidellyiksi. Elävät rikoksella.

Mut jos on kyseessä nainen joka myy halvalla peffaa niin sit se ei olekaan niin?

Ja mun ymmärryksessäni on vikaa?
Öööh mistä ihmeestä sä nyt edes jankutat? Persettään myyvistä arabimiehistä vai? Vai duunikeikalla Suomessa olevista Itä- ja Keski-euroopan naisista? Jälkimmäiset eivät ole mamuja eivätkä riko lakia. Ja miten persut tähän liittyvät?

On se hienoa tuo arabimiesten kulttuuri, ajattelevat ilmeisesti että prostituoiduilla on niin kivaa että ne saa hakata?o_O
Mutta joo, luulisi että jossakin vaiheessa sana alkaa levitä ettei tietyistä maista tulevia miehiä kannata ottaa asiakkaiksi?:coffee:

Jännää muuten nähdä, mitä tähän sanovat feministit, mitä päättäjät jne.:coffee:

Juuri näin. Itse uutisen aiheeseen, prostituoitujen pitää yksinkertaisesti alkaa valita asiakkaitaan tarkemmin. Suomessa on vielä kovin uutta, että tiettyjä ryhmiä pitää seuloa, mutta siperia opettaa.

Yhteistyössä