Pronaxen + panadol??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vinkki
Saa antaa. Jos teillä usein korvat vaivaavat, voi ostaa kaappiin Professorin Puuduttavia Korvatippoja.

Vielä kun niissä olisi säilöntäainetta, että ei tarvitsisi joka tulehdukselle ostaa omaansa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Saa antaa. Jos teillä usein korvat vaivaavat, voi ostaa kaappiin Professorin Puuduttavia Korvatippoja.

Vielä kun niissä olisi säilöntäainetta, että ei tarvitsisi joka tulehdukselle ostaa omaansa...
Olen kuullut noista tipoista mutten ikinä ole niitä muistanut ostaa. Nekö pitää siis käyttää pian avaamisen jälkeen?
 
vinkki
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Saa antaa. Jos teillä usein korvat vaivaavat, voi ostaa kaappiin Professorin Puuduttavia Korvatippoja.

Vielä kun niissä olisi säilöntäainetta, että ei tarvitsisi joka tulehdukselle ostaa omaansa...
Olen kuullut noista tipoista mutten ikinä ole niitä muistanut ostaa. Nekö pitää siis käyttää pian avaamisen jälkeen?
Niitä ei sitten välttämättä ole joka apteekissa hyllyssä kun Yliopiston Apteekki valmistaa ne itse ja muut apteekit sitten tilaavat niiltä.

Joo ne säilyy valitettavasti vain kuukauden avaamisen jälkeen sen säilöntäaineen puutteen takia. :( Joku nenäsumute on kanssa säilöntäaineetonta joten meidän perheeseen ei sellaista osteta...
 

Yhteistyössä