Projekti: Palstamammalle sulhanen :D

Tässä erinäisiä aloituksia seuranneena tulikin mieleeni hupaisa ajatus notta jos etsittäisiinkin porukalla miulle sulhanen. :D

Tuntuu vähän jos joka toinen miettivät mahtaako miestä enää mistään saada ja miten saada, joten pistetääs tämmönen prokkis alkuun.

Eli mahtaako tämmöinen 34v eronnut osa-aika yh äiti löytää enään miestä?
En ole missin mittainen enkä näköinen, omillani toimeen tulen ja mikään baarikukkanen en ole vaikka silloin tällöin viihteellä käynkin.

Nyt siis kaikki halukkaat mukaan etsimään miulle kunnon miestä! :D
 
Toiveissa tietysti kunnollinen mies, ei mikään renttu tai naisen hakkaaja/rikollinen. Itse asustelen Savossa joten mielellään tietysti läheltä tai liikkuvainen.

Ja mitä muodonmuutokseen tulee niin näitä muotoja ei hevillä muuteta! :D Olen siis pulleampaa sorttia. Ja naamaa ei retusoin vain meikein.
 
Mun miehen työkaveri on vm. 74, sinkku ja ihan fiksu kaveri, asuu omassa rivarikaksiossa ja ajaa Volvolla. Ja ainakin sen ex oli sorttia "toiset tykkää muhkummasta" eli uhkea nainen. Että voisin kuvitella että ei hae mitään langanlaihaa missiä. Suhtautumistaan lapsiin en osaa sanoa, siis että saisiko naisella olla niitä ennestään.
 
[QUOTE="vieras";27121313]Painorajahan on 48-68 kg, että siitä lähdetään.[/QUOTE]

Painoraja mihin? Että painavemmiltako on seuranhaku kiellettyä? Missä niin sanotaan?

Eli joo olen painavempi kuin rajat annettu. :p
 
Mun miehen työkaveri on vm. 74, sinkku ja ihan fiksu kaveri, asuu omassa rivarikaksiossa ja ajaa Volvolla. Ja ainakin sen ex oli sorttia "toiset tykkää muhkummasta" eli uhkea nainen. Että voisin kuvitella että ei hae mitään langanlaihaa missiä. Suhtautumistaan lapsiin en osaa sanoa, siis että saisiko naisella olla niitä ennestään.
Automerkillä ei ole väliä millä ajaa, KUNHAN ei ole fanaattinen (bemari) autonsa suhteen.. Eli mielellään mies mikä keskittyis enempi naiseensa kuin autoonsa.
 

Yhteistyössä