Projekti makkari.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
Ihmeissään
Oletko HippuTAR romaani? Tunnen yhden romaaniperheen ja heidän sisutustyyli on juuri tuollainen. Pitsiä, kultaa, punaista, röyhelöä jne.
Ei hyvää päivää. Että ihminen on romani jos tykkää noista. :headwall: Ja missä sä näet ap:n uudistetussa makkarissa röyhelöä?

Mun mielestä uskomatonta, että tulee ensimmäisenä mieleen että kyse on romanista kun näkee tuon makuuhuoneen. Ei mulle ainakaan tullut ja pidän noista molemmista verhoista enkä ole edes romani. En ymmärrä mikä yksinoikeus romaneilla muka olisi pitsiin, kultaan ja punaiseen.
 
HippuTAR
Oikein kivalta sun makkari näyttää. Eikö ole ihana tunne, kun saa päättää asioista ihan itse ja tehdä ne niinkuin huvittaa ? :) Nauti siitä.
On. Mutta siis ei aiemminkaan oo johtunu miehestä etten oo laittanu sellasta ku tykkään vaan kaikista muista ihmisistä. Oon täs jo pitempään yrittäny pyristellä täältä kuoren sisältä esille ja pyrkiä siihen että olisin oma itseni ja voisin tehdä asioita välittämättä muiden mielipiteistä. Ero tosin jostain syystä anto tähän asiaan lisää potkua.
 
kyykkyvatkaaja harmaana
Tosi upean hieno tuosta lampusta ja seinistä tuli. On tosi ihana nähdä, mitä pienellä työllä saa aikaan.
(Noh, työtä varmaan oli aika paljon, mutta rahaa ei siis varmaan kulunut paljoa kuin maaleihin)
Oli järkevää ottaa tuo kaappi pois. Itsekään en tykkää sit laittaa pieneen huoneeseen tummia värejä, koska ne saa siitä aikaa liian raskaan ja pimeän.

Tärkeintä on, että sinä itse tykkäät. Mausta ei voi kiistellä.

Oli kiva nähdä työsi tulos, kiitos kuvista!
 
HippuTAR
Ei sitten tullut mieleen säästää ylimääräisiä rahoja vaikka lasten joululahjoihin, ettei taas tänä vuonnakin tule lahjaksi pelkät villasukat?
Eipä tullu kuule. Mutta enköhän mä tänä vuonna saa niihinkin säästettyä rahat, älä sä siitä huolehdi.
Sitä paitsi ei ne koskaan oo saanu pelkkiä villasukkia ja oikeesti villasukkia on saanu vain toi teini joka niitä toivoi.
 
fruit drops
Eipä tullu kuule. Mutta enköhän mä tänä vuonna saa niihinkin säästettyä rahat, älä sä siitä huolehdi.
Sitä paitsi ei ne koskaan oo saanu pelkkiä villasukkia ja oikeesti villasukkia on saanu vain toi teini joka niitä toivoi.
Pitääkö kaivaa esille sun joulunen ketju miten muksut ei saa lahjoja kun sun rahat ei riitä ja mies ei anna rahaa niihin?
 
vieruuus
Juu samaa mieltä monien kanssa. Lamppu ja seinät olivat hienot mutta lopputuloksesta en pidä. Eikä tarvitsekaan, ap ei varmasti pitäisi minunkaan makkarini sisustuksesta kun meillä on erilaiset maut. Makuasioista on turha kiistellä :)
 
Kitattu, hiottu, pohjamaalattu ja maalattu:

[/URL][/IMG]
Kysymys, onko lattia laminaattia, parkettia (tms) vai muovimattoa? Meillä on alkamassa yläkerran remontti ja mietitään lattioiden laittoa uusiksi.. Nykyinen muovimatto on hämmästyttävän hyvässä kunnossa, mutta väritys on edellisen asukkaan jäljitlä / maunmukaisesti mun makuuni "räikeä" ... Mä haluisin sinne (siis koko yläkertaan) puukuvioisen muovimaton (ei tarvitsis tehdä oville mitään) mutta miehen mielestä siitä ei voi tulla hyvä...

ELi mikä materiaali teille tuli...?

LISÄYS: Joo sorry, vasta nyt huomasin, että teillä toi lattiamateriaali ei vaihtunutkaan... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
HippuTAR
Kysymys, onko lattia laminaattia, parkettia (tms) vai muovimattoa? Meillä on alkamassa yläkerran remontti ja mietitään lattioiden laittoa uusiksi.. Nykyinen muovimatto on hämmästyttävän hyvässä kunnossa, mutta väritys on edellisen asukkaan jäljitlä / maunmukaisesti mun makuuni "räikeä" ... Mä haluisin sinne (siis koko yläkertaan) puukuvioisen muovimaton (ei tarvitsis tehdä oville mitään) mutta miehen mielestä siitä ei voi tulla hyvä...

ELi mikä materiaali teille tuli...?

LISÄYS: Joo sorry, vasta nyt huomasin, että teillä toi lattiamateriaali ei vaihtunutkaan... :ashamed:
Lattialle ei tosiaan tehty mitään ja toi on muovimattoa.
 
HippuTAR
Onko?! Näyttää mun silmään hyvältä! Mitenköhän saisin miehenkin näkemään asian näin...? :D
On, täälä on koko kämpäs toi sama matto. Mun mielestä se on ihan ok. Kerran oon asunu kämpäs jossa oli laminaatti ja mun mielestä muovimatto on mukavampi. Ja kivempi siivota ku ei tarvii niin varoa. Nää lattiat on 18 vuotta vanhat, nykyään luulisin saavan muovimattoja vielä paljon paremmankin näköisiä.
 
On, täälä on koko kämpäs toi sama matto. Mun mielestä se on ihan ok. Kerran oon asunu kämpäs jossa oli laminaatti ja mun mielestä muovimatto on mukavampi. Ja kivempi siivota ku ei tarvii niin varoa. Nää lattiat on 18 vuotta vanhat, nykyään luulisin saavan muovimattoja vielä paljon paremmankin näköisiä.
Ei kun myymään miehelle.... :D
Meillä on alakerrassa parketti. Yläkerrassa on sitten toi kamala räikeä (mutta ihan ok kuntoinen) muovimatto..
 
HippuTAR
Itse asiassa ostin tohon kaapin tilalle pätkän mattoa (kaapin alla kun ei mattoa ollut), yritin löytää mahd. saman näköstä. Mutta ihan saman näköstähän nyt ei enää löytynyt, mutta se paikkapala näytti niin hyvältä että jos vaan ois ollu varaa niin oisin sitä ostanu koko lattiaan.
 
Täytyy raahata se mukaan. Vaikka jollain tekosyyn varjolla... ;)
Mä olen kyllä käynyt katselemassa noita muovimattoja ja siksi niihin ihastuinkin. En näe mitään syytä laittaa yläkertaan laminaattia. On 1. kallista ja 2. kolisee? Meillä on vain lastenhuoneet ylhäällä, joten ei kiva kun noi "pikku norsut" rymistelee ja kaikki kolisee tänne alakertaan missä me miehen kanssa "rentoudutaan"..

Mutta hei, onnittelut makkarin tuunauksesta. Näyttää hyvältä! Remontointi ja tuunaus on aina ihanaa, kun saa tehdä itsensä näköistä ja ehkä jopa oikeasti toetuttaa itseään ja ajatuksiaan livenä :)
 

Yhteistyössä