jees, näin tein =) kiitos kovasti :hug: meidän neidin onnenhetki :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Lainaa tuota mun laittamaa viestiä ja kopioi siitä linkki profiiliin.
jees ne on meidän suosikitAlkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:ihku kuva...ja niin hieno me&i tunika sun neitillä =)
moiiiii kiitos! mitä kuuluu?? vp?? mulla on pääsiäislomaAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ihana kuva
niinpä niin.. on parin kuukauden takaa, et ei oo salmonellaa saatuAlkuperäinen kirjoittaja kana pyrstö tulessa:onko tuorekin otos?
antaumuksella vetelee salmonellaa sisuksiin..
Moi vaan kultsu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:moiiiii kiitos! mitä kuuluu?? vp?? mulla on pääsiäislomaAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ihana kuva
mul on ens tiistaihin vapaata pietari kutsuu to-pe-yönäAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Moi vaan kultsu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:moiiiii kiitos! mitä kuuluu?? vp?? mulla on pääsiäislomaAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ihana kuva
Juu, kolme vapaata Mä olen ollut kiltti Kauan sulla lomaa?
Hyvää kuuluu, aika hassua, mutta sanotaan näin että sä et halua kuulla siitä :heart:
Teille?
Niin pääsiäisenähän teidän piti mennä sinne? pitäkää hei hauskaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mul on ens tiistaihin vapaata pietari kutsuu to-pe-yönäAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Moi vaan kultsu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:moiiiii kiitos! mitä kuuluu?? vp?? mulla on pääsiäislomaAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ihana kuva
Juu, kolme vapaata Mä olen ollut kiltti Kauan sulla lomaa?
Hyvää kuuluu, aika hassua, mutta sanotaan näin että sä et halua kuulla siitä :heart:
Teille?
Ja mä ne osaa käyttää sitä, hei neuvo mua hani :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:en meseen tällä miniläppärillä edelleenkään, mut fb keskustelu???