Tuo on mun mielestä niin ihana kuva, kun pieni ponikin on muka niin ison näkönen likan rinnalla ja toinen niin tärkeänä pitää ponia kiinni
:heart: =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:oi ku sulonen kuva :heart:
asiasta nakkiin missä päin ep:tä asut? itekki majailen ep:llä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:Oi ihana kuva. Nuo shettikset on niin kilttejä ja pieniä niin ne käy hyvin pikkusten ratsuks.
Itekki tuli pikkusena ratsastettua tommosella pikku ponilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:oi ku sulonen kuva :heart:
Siitähän oli jo puhe mistä mä oonMä oon Teuvalta. Mähän laitoin sen linkin siitä myytävänä olevasta "kartanosta" ja sinne oltiin jo perustamassa plussan mammojen kommuunia
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:oi ku sulonen kuva :heart:
Siitähän oli jo puhe mistä mä oonMä oon Teuvalta. Mähän laitoin sen linkin siitä myytävänä olevasta "kartanosta" ja sinne oltiin jo perustamassa plussan mammojen kommuunia
![]()
![]()
voi kökkö mun muistin kanssa, ihmekkä että nick vaikutti tutulta![]()
ollaan tänään tulos teuvalle shoppailee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:oi ku sulonen kuva :heart:
![]()
![]()
Jahas mitäs meinaatte shoppailla? Ihan ruokakaupassako käytte, täällä kun ei suuria vaateostoksia tehdä!![]()
![]()
Mäkin olen menossa ruokakauppaan kunhan nyt ensin pääsen Teuvalle. Pakko hakea rahkaan ainekset, ai niin ja ruokaakin vois ostaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:oi ku sulonen kuva :heart:
![]()
![]()
Jahas mitäs meinaatte shoppailla? Ihan ruokakaupassako käytte, täällä kun ei suuria vaateostoksia tehdä!![]()
![]()
ruokakauppaan juu tulossa ja sit mennää käymää rautakaupassa hakeen vähän kiskoa![]()
mihis aikaan olet menossa? Mä jään kyttää siihe abc:n pihaan josko joku mamma menis ohitteAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mäkin olen menossa ruokakauppaan kunhan nyt ensin pääsen Teuvalle. Pakko hakea rahkaan ainekset, ai niin ja ruokaakin vois ostaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:oi ku sulonen kuva :heart:
![]()
![]()
![]()
ruokakauppaan juu tulossa ja sit mennää käymää rautakaupassa hakeen vähän kiskoa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:mihis aikaan olet menossa? Mä jään kyttää siihe abc:n pihaan josko joku mamma menis ohitte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:mihis aikaan olet menossa? Mä jään kyttää siihe abc:n pihaan josko joku mamma menis ohitte![]()
S-Markettiin ollaan menossa, että senkun kyttäilet siinä neljän aikoihin!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja olava:mihis aikaan olet menossa? Mä jään kyttää siihe abc:n pihaan josko joku mamma menis ohitte![]()
S-Markettiin ollaan menossa, että senkun kyttäilet siinä neljän aikoihin!![]()
![]()
Tairetaan osua aika samoihin aikoihin kaupoilleorottelen tota isäntää meinaa vasta kotia
elä si naura mun toppatakille
jos kuvasta satut tunnistaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:mahdettiinko nähdäoliko sulla pieni punanen auto ja iso pussi irtomässyä siin kojelaudalla ja sulonen tyttö etupenkilla?