Voi miten söpö!!! :heart: Meille tulee sitten joskus toiseks koiraks kultanen noutaja tai bordercollie.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kultainennoutaja Ada :heart:
Missä päin lappia asut?Alkuperäinen kirjoittaja körömölli:minun harrastus lasten hoidon ohella
Tuo oli mun veljen perheenk oira.Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Voi miten söpö!!! :heart: Meille tulee sitten joskus toiseks koiraks kultanen noutaja tai bordercollie.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Kultainennoutaja Ada :heart:
en lapissaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä päin lappia asut?Alkuperäinen kirjoittaja körömölli:minun harrastus lasten hoidon ohella
Viitannette ilmeisesti nimimerkkiini? vai olenko niin tyhmä, etten tajua? :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Loogista!Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:Mulla taitaa olla koiranpentu kuvassa....
Alkuperäinen kirjoittaja körömölli:minun harrastus lasten hoidon ohella
ja luntakin alkaa olemaan että ajelemaan pääsisAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja körömölli:minun harrastus lasten hoidon ohella
hieno kelkka!
Nimen omaan Catwomanin doggy baby on loogista!Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:Viitannette ilmeisesti nimimerkkiini? vai olenko niin tyhmä, etten tajua? :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Loogista!Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:Mulla taitaa olla koiranpentu kuvassa....
Jep, mä olen tällainen koira/kissa ihminen HENKEEN JA VEREEN!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Nimen omaan Catwomanin doggy baby on loogista!Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:Viitannette ilmeisesti nimimerkkiini? vai olenko niin tyhmä, etten tajua? :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Loogista!Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:Mulla taitaa olla koiranpentu kuvassa....