Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:No eihä tästä nyt tule mitään.... Enemmän kun 22 mutta vähemmän kun 27.![]()
26 :xmas:
Juu ei... Hih... Pitäis kohta päästä nukkumaan, joko paljastan??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:No eihä tästä nyt tule mitään.... Enemmän kun 22 mutta vähemmän kun 27.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:No eihä tästä nyt tule mitään.... Enemmän kun 22 mutta vähemmän kun 27.![]()
Juu ei... Hih... Pitäis kohta päästä nukkumaan, joko paljastan??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:No eihä tästä nyt tule mitään.... Enemmän kun 22 mutta vähemmän kun 27.![]()
25 :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:No eihä tästä nyt tule mitään.... Enemmän kun 22 mutta vähemmän kun 27.![]()
Hih... Heh... Väärin... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:No eihä tästä nyt tule mitään.... Enemmän kun 22 mutta vähemmän kun 27.![]()
Hih... Heh... Väärin... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Entä mämämämämä!!! :attn:
Sä näytät MUN mielestä joltain, öh ehkä 27v..
En mä oikein osaa arvailla mut näytät mun kaverilta ja se on ton ikäinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:24 :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Entä mämämämämä!!! :attn:
Apua oonko noin vanhannäkönen?mä pidän itseäni vielä teininä, vaikken ookkaan kyllä enää :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Entä mämämämämä!!! :attn:
Apua oonko noin vanhannäkönen?mä pidän itseäni vielä teininä, vaikken ookkaan kyllä enää :snotty:
Hei mä oon oikeesti tosi huono veikkailemaan kenenkään ikää :ashamed:
Mulla oli vaan tylsää ja ajattelin jotain näpytellä ja yleensä kaikki on vanhempia miltä näyttää ni aattelin riskillä vetästä![]()
25?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Entä mämämämämä!!! :attn:
Hei mä oon oikeesti tosi huono veikkailemaan kenenkään ikää :ashamed:
Mulla oli vaan tylsää ja ajattelin jotain näpytellä ja yleensä kaikki on vanhempia miltä näyttää ni aattelin riskillä vetästä![]()
25?![]()
Ymmärrän B) Toi 25v. ei ollu enää niin pahaviikon päästä oon 23 v.
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:kukas veikkaa mun ikää profiiliin kattomatta?
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Veikkaan sua aikuisen ikäiseksi, henkisesti olet ainakin tosi ok ja kokeilen hm... 23
Alkuperäinen kirjoittaja Möhköfanttis:Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:kukas veikkaa mun ikää profiiliin kattomatta?
Arvelin, että 34, mutta profiilin kurkkauksen jälkeen 27?
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Joo, aimut ootas - olet Ylä-Savosta. Jes. eli ei ei ei, kukaan ei ota selvää ylä-savolaisesta. Pannaanko 33?