Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Heili ei kauheasti jättänyt muuta arveluttavaa kuin oman epävarman laskutaidon..![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Heili ei kauheasti jättänyt muuta arveluttavaa kuin oman epävarman laskutaidon..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:Paalinarutukka 23vee.
Enkeli vai Piru 30 vee.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Kukaan ei sit edes yrittänyt arvata minun ikääni.. :xmas:
*onko tämä jo kerjäämistä?*
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Kukaan ei sit edes yrittänyt arvata minun ikääni.. :xmas:
*onko tämä jo kerjäämistä?*
sä olet 26-vuotias!
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa::wave: entä minä?? ei kyl oo kuvaa... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:entäpä minä? :ashamed::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa::wave: entä minä?? ei kyl oo kuvaa... :snotty:
28?
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:entäpä minä? :ashamed::wave:
Öö.... 28v?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Miltäs minä näytän?![]()
Hmm.. 30? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Miltäs minä näytän?![]()
Hmm.. 30? B)
Hmm.... Noup.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Miltäs minä näytän?![]()
Hmm.. 30? B)
Hmm.... Noup.![]()
Nåå...27
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Miltäs minä näytän?![]()
Hmm.. 30? B)
Hmm.... Noup.![]()
Nåå...27
Heh... Ei sekään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Miltäs minä näytän?![]()
Hmm.. 30? B)
Hmm.... Noup.![]()
Nåå...27
Heh... Ei sekään.![]()
Yli vai alle...hmm 34
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:Miltäs minä näytän?![]()
Hmm.. 30? B)
Hmm.... Noup.![]()
Nåå...27
Heh... Ei sekään.![]()
Yli vai alle...hmm 34
Alle 27![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Entä mämämämämä!!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:No eihä tästä nyt tule mitään.... Enemmän kun 22 mutta vähemmän kun 27.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vai kuka se oli:No eihä tästä nyt tule mitään.... Enemmän kun 22 mutta vähemmän kun 27.![]()