Mä oon aina luullut wc-ankan olevan jotain reilu 20v. Kun oon kuvan nähnyt.
Haluuko joku arvata mun ikää?
Haluuko joku arvata mun ikää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikä muakaan kukaan oo arvannut. :ashamed:
Sie voi olla mitä vain parikymppisestä yli kolmikymppiseen. Siinä vaiheessa (joskus tulevaisuudessa, köh, ei tietysti nyt, en ainakaan myönnä) kun minä näytän vanhalta mopilta, jota on uitettu päiväkausia ämpärissä, sinä vanhenet takuulla upeasti ja näytät kypsältä naiselta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:tundrasta en kyllä osaa sanoa mitään. Heitetään nyt villi arvaus... tuota... 29
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:elokuu on varmaan 29v?![]()
Oman ikäni poistin profiilista hetkeksi joten saa arvailla
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Blue rush 26v.![]()
Siis te ootte kaikki "kakskakkosii"......................mähän oon vanha käpy...=)Alkuperäinen kirjoittaja Tupasvilla:Voihan mahoton...miehän oon vanha mummo täällä...hah-hah =)
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:elokuu on varmaan 29v?![]()
Oman ikäni poistin profiilista hetkeksi joten saa arvailla
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:tundrasta en kyllä osaa sanoa mitään. Heitetään nyt villi arvaus... tuota... 29
21
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::wave: minustakii saa sanoa
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:karjalanheili on....23?
Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Blissss
Vaikea sanoa....ööö...27![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:karjalanheili on....23?
Olen otettu tuosta.Taidetaan olla samaa vuosikertaa molemmat.. pisti silmään vain vuosiluku tuolta siun profiilistasi...
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::wave: minustakii saa sanoa
Hitusen alle 30. Katoin nopeesti kuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mäkin jäin välistä :'(