I
iu
Vieras
Niin siis onko oikeesti mahdollista nähdä jostain, kuka käy katsomassa profiiliasi? Jotain sovelluksia olen nähnyt, mutta toimiiko ne todella?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä todella, todella toivon ettei ole :ashamed:
Tarkoitat kai sitä, hakeeko joku sua nimellä? Mut siis voiko nähdä, kuka kavereista vierailee profiilissasi ja kuinka usein?Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Ei voi nähdä! Ja mulla ei ole mtn kyylättävää, ei näy kuin profiilikuva(ei nyt omakuva) ja siinä se. Ai mut taitaa ne yhteisöt näkyä..Mielenkiintosta.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä todella, todella toivon ettei ole :ashamed:
Oletko niin paljon kyyläillyt? Kerro toki ketä ja mitä olet saanut selville :saint: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä todella, todella toivon ettei ole :ashamed:
Oletko niin paljon kyyläillyt? Kerro toki ketä ja mitä olet saanut selville :saint: :wave:
No yhtä radiologia vaan, ihan vähän :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä todella, todella toivon ettei ole :ashamed:
No yhtä radiologia vaan, ihan vähän :snotty: