R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja meikkileikki:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave:
Vaihdoin sen pervokuvan pois![]()
Voi vitsi kun sussa olis potentiaalia vaikka mihin,kun lasit vaihtuis,sudittais vähän meikkiä,nypittäis kulmat ja vaihdettas vähän hiusten väriä ja mallia![]()
![]()
No lasien vaihto on jo listalla, meikata en oo osannut ikinä, kulmien nyppimistä oon kyllä vähän harjoitellut![]()
Raitoja on tulossa päähän, jossain vaiheessa..
Pyrkimys on näyttää ihmiseltä joskus=)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mull on kyllä kuva. Ihan vaan, jotta kaikki ois sit ihan ähkyssä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mull on kyllä kuva. Ihan vaan, jotta kaikki ois sit ihan ähkyssä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mull on kyllä kuva. Ihan vaan, jotta kaikki ois sit ihan ähkyssä.![]()
Kaunis kuva, kuten aina![]()
Toi sun viestimäärä on huikaiseva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mull on kyllä kuva. Ihan vaan, jotta kaikki ois sit ihan ähkyssä.![]()
Kaunis kuva, kuten aina![]()
Toi sun viestimäärä on huikaiseva![]()
Nii. :ashamed: se tarkottaa, että olen vähän nettihiiri. Mutta täytyy puoluustautua sillä, että kirjottelen vaan nopeesti, vaikkei oo asiaakaan.
Ja taas yksi turha viesti lisää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:heh, mä liläsin yhden uuden kuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Se alempi kuva ei esitä minuu..:/
No pukisihan tuollainen pipo sinuakin...
![]()
No juu, voisin ottaakin tuon pipon..ja vaikka muutkin vaatteet..
Eiku :ashamed: en tietenkään ottais :saint:![]()
No kyllä mie riipisin nuo vaatteet pois itelleni jos ois tilaisuus :xmas: .
Pervo..
![]()
tääl on tosi pervoa porukkaa![]()