PROBIOOTTI BABY vs RELA- TIPAT vai BIOLATTE BB vauvan maitohappobakteereista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Ilmeisesti noi Probiootit ois parempia..?
Minkälaisella annostuksella ne aloitetaan kohta 2kk:n ikäiselle?

Rela- tipat loppuu just, josko kokeilisin muuta nyt..?

:flower: :flower: :flower:

Joo, mä tykkäsin että probioottibaby oli huomattavasti parempaa mitä relat. Probiooteilla paransin nuorimman ihon kun tuttelista aikanaan sai hurjat ihottumat poskiinsa, relat ei tehnyt siihen mitään, lisäksi meillä rela itketti vauvaa.

Siinä paketis on kyllä ohjeistus, mä aloitin pienemmällä annostuksella ja lisäsin siitä hiljalleen. Muistaakseni sillon ohjeistus oli ½-1pussia päiväs, mä aloitin vielä pienemmällä kun puoli pussia ja lisäsin joka päivä hieman.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
EHDOTTOMASTI biolatte! :) relat melko turhia.. kannattaa keskustella luontaistuotekaupassa myyjien kans. ne tietää tosi hyvin.. :p

Jokainen kauppias mainostaa aina sitä omaa merkkiään parhaaksi. :p

Mutta kai tuokin on ihan vauvasta kiinni, toiselle käy toinen ja toiselle taas joku muu.

noita bioteekin on kehuttu. Joku sanoi että ne relat ja gefilukset ei toimi samalla tavalla kun on jotain jugurttijohdannaisia. Noissa probiootti baby ja probiootti kapseleissa on taas ne pöpöt enemmän ihmisen suolistobakteereja vastaavia.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
EHDOTTOMASTI biolatte! :) relat melko turhia.. kannattaa keskustella luontaistuotekaupassa myyjien kans. ne tietää tosi hyvin.. :p

Jokainen kauppias mainostaa aina sitä omaa merkkiään parhaaksi. :p

Mutta kai tuokin on ihan vauvasta kiinni, toiselle käy toinen ja toiselle taas joku muu.

niin tietty mainostaa, mutta se on ihan tosi, että jotkut on tehty taidolla ja jotkut vähemmän taidolla ja niis on oikeasti hirmu isoja eroja. pitää katsoa mitä ne sisältää ja kuinka isoja määriä! :)

Yhteistyössä