prkleen ukko taas!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saatana!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alistu vaan miehesi kotipalvelijaksi

No nimenomaan! Aina vaan miehistä valitetaan kun ovat niin saamattomia eikä tee mitään, mutta samalla te hyvät naiset hyväksytte sen!

niin kai. :( mutta tuntuu että teen mä niin tai näin niin joko hommat lankeaa mulle tyystin tai sit mulle ollaan vihasia. mistähän päästä tätä hommaa nyt lähtis selvittämään että jotain muutosta tapahtuis?

Alkuperäinen kirjoittaja e :
Hehe, mä just sanoin miehelle että "TYHJENNÄ ASTIANPESUKONE!!!"

no tyhjensi sen sitten. Piti sitten erikseen sanoa että latoo sinne likaiset tilalle. Kerkesi jo tällä välin sohvalle. Ei ne pöljät tajuu ite mitään..

ja mä sanoin et laita saunaan valakia ja mennessäs pese tuolta esikolta kakka (ite valmistin huomisille synttäreille kakkua) :/

Alkuperäinen kirjoittaja psjätäse:
Alkuperäinen kirjoittaja e :
Hehe, mä just sanoin miehelle että "TYHJENNÄ ASTIANPESUKONE!!!"

no tyhjensi sen sitten. Piti sitten erikseen sanoa että latoo sinne likaiset tilalle. Kerkesi jo tällä välin sohvalle. Ei ne pöljät tajuu ite mitään..

Eini, aina pitää sanoo millon on aika ruveta pakkailee kamoja.

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alistu vaan miehesi kotipalvelijaksi

No nimenomaan! Aina vaan miehistä valitetaan kun ovat niin saamattomia eikä tee mitään, mutta samalla te hyvät naiset hyväksytte sen!

niin kai. :( mutta tuntuu että teen mä niin tai näin niin joko hommat lankeaa mulle tyystin tai sit mulle ollaan vihasia. mistähän päästä tätä hommaa nyt lähtis selvittämään että jotain muutosta tapahtuis?

Siinäpähän on vihainen, mitä sitten? Siks se onkin vihainen kun tajuaa ja tietää sun olevan oikeassa. Älä tee ruokaa ukolles tai pese hänen pyykkejään hetkeen, jospa alkais tulemaan kiitosta ja innostusta myös kotihommiin?

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
Naisten osa ei ole vaikea muumibuumi. Ite olette ukonne opettaneet ettei tarvi mitään tehdä. Se on mun teoria. Olen tehnyt alusta alkaen selväksi, että hommat tehdään puoliksi.
Turha on sitten valittaa ettei ukot tee mitään, jos ette ole alusta asti vaatinut.
Tottakai sitä itekin makaa mielummin kuin tekee mitään. Kärsikää sitten älkää sitten valittako.

Kyl mun ukko tekee :D Ku mä oon niin laiska, että sen on pakko. Yleistin vaan rajusti anteeksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin mutta kun ei kaikki opi vaikka niille samasta asiasta sanoisi sata kertaa. miehillä on putkiaivot, johan se on todettu monta kertaa.

Hyvät aivot kyllä, nämä putkiaivot siis. Ei tartte elää elämää tiskaamalla ja pesemällä pyykkiä, voi sentään tehä sitä mistä pitää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin mutta kun ei kaikki opi vaikka niille samasta asiasta sanoisi sata kertaa. miehillä on putkiaivot, johan se on todettu monta kertaa.

Ei ole. Joillakin miehillä valitettavasti on, mutta niin on joillain naisillakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
olisit sanonu sille miehelles mitä ootat sen tekevän etkä pelkästään olettanut et kaikki hoituu pelkällä ajatuksen voimalla

Tuleeko tollasesta mitään, et joutuis aikuista ihmistä muistutteleen päivänselvistä asioista?? Muutenkin kuulostaa hommaa olevan.
On se kummaa kun miehet olettavat naisten olevan supernaisia jotka vaan jaksaa päivästä toiseen.. Naurettavaa että miestä pitäisi muistaa huomauttaa joka ikisestä asiasta erikseen..

No näin, ei ne miehet oikeesti niin tyhmiä oo, yrittävät vaan päästä helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja sissi:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
olisit sanonu sille miehelles mitä ootat sen tekevän etkä pelkästään olettanut et kaikki hoituu pelkällä ajatuksen voimalla

Tuleeko tollasesta mitään, et joutuis aikuista ihmistä muistutteleen päivänselvistä asioista?? Muutenkin kuulostaa hommaa olevan.
On se kummaa kun miehet olettavat naisten olevan supernaisia jotka vaan jaksaa päivästä toiseen.. Naurettavaa että miestä pitäisi muistaa huomauttaa joka ikisestä asiasta erikseen..

No näin, ei ne miehet oikeesti niin tyhmiä oo, yrittävät vaan päästä helpolla.

Ja kun ovat saaneet olla "tyhmiä" alusta asti, niin äkkiäkös siiheen rooliin uppoutuu..

Tahtoisin silti viellä muistuttaa teitä, hyvät äidit, kun kasvatatte poikianne. On hyvä aina hemmotella piloille oikeen kunnolla ja päästää pennut helpolla muutenkin, niin heistä tulee mitä mainioimpeja puolisoja tuleville naikkosilleen.

Yhteistyössä