Prkleen facebook menee hermo!!! Argh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ann
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ann

Vieras
Miksi mulla on etusivu ollu jo pari viikkoa valkoinen, pitää tilapäivitykset kohtaan mennä niin se on normaali vasta??

Toinen asia.. Fb;n chatissä ei kuulu enää sitä plop-ääntä kun tulee viesti, kone käskee asentaa liitännäisiä. Uskallanko asentaa ne kun tämän koneen windows ei ihan ole laillinen... :\

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Asenna pois vaan. Mitä selainta käytät?

Mozilla on selaimena ja windows on XP. Tuo liitännäinen pitää näköjään asentaa windowsin "virallisilta" sivuilta.. Mietin vaan kun mulle sanottiin silloin että laittomaan xp:n ei saa asentaa päivityksiä ja esim meseä ei saa laittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mä taas en pysty asentaan niitä liitännäisiä. :kieh:

Ei mullakaan niitä pysty näköjään kuin käsiasetuksena laittaa.. Mua ärsyttää suunnattomasti kun en enää kuule jos joku puhuu mulle fb:ssä!! Suuret on ongelmat juu :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mozilla on selaimena ja windows on XP. Tuo liitännäinen pitää näköjään asentaa windowsin "virallisilta" sivuilta.. Mietin vaan kun mulle sanottiin silloin että laittomaan xp:n ei saa asentaa päivityksiä ja esim meseä ei saa laittaa...

Miksi sulla on laiton xp? herää kysymys ensimmäisenä.

Arvelinkin vähän. Kokeiles käydä siellä Explorerilla, et välttämättä tarvitse mitään liitännäisiä lainkaan.
Ja tuo puhe tuosta ettei saisi asentaa meseä yms, ei microsoftilla ole oikeasti aikaa vahtia jokaista piraatti-windowsia. Päinvastoin, hehän jopa päästivät päivityksetkin vapaaseen levitykseen myös piraatti-windowsin omistaville. Se siksi, koska piraatteja on niin paljon, ja jos niitä ei saisi päivitettyä, se olisi suuri tietoturvariski kaikille. Eli asenna rauhassa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

Miksi sulla on laiton xp? herää kysymys ensimmäisenä.

Siksi :)

Arvelinkin vähän. Kokeiles käydä siellä Explorerilla, et välttämättä tarvitse mitään liitännäisiä lainkaan.
Ja tuo puhe tuosta ettei saisi asentaa meseä yms, ei microsoftilla ole oikeasti aikaa vahtia jokaista piraatti-windowsia. Päinvastoin, hehän jopa päästivät päivityksetkin vapaaseen levitykseen myös piraatti-windowsin omistaville. Se siksi, koska piraatteja on niin paljon, ja jos niitä ei saisi päivitettyä, se olisi suuri tietoturvariski kaikille. Eli asenna rauhassa vaan.

Kiitos paljon sulle!! :)

Yhteistyössä