prkl

meillä lapsia 2. vanhin kohta 2v ja nuorin kohta 1v.
mies ei te mitää kotihommia, makaa sohvalla tai istuu koneella.
kyllä kavereita voi kuskata kaiken yötä ja nukku puolee päivää.
sitten illallla taas sama laula anna pil....
vituttaa koko äijä, ihan on äitiinsä tullu samanlainen laiska p.a.s.k.a!!!
:kieh:

hi-5
Mitäs jos jättäisit ukon hyysäämisen pois eli ei ruokaa kuin sinulle ja lapsille ja saisi itse pestä pyykkinsäkin? Jospa alkaisi valjeta, ettei lämmin ruoka ja puhtaat vaatteet taivaasta tipu, vaan niiden eteen pitää tehdä hommia!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 11:18 hi-5 kirjoitti:
Mitäs jos jättäisit ukon hyysäämisen pois eli ei ruokaa kuin sinulle ja lapsille ja saisi itse pestä pyykkinsäkin? Jospa alkaisi valjeta, ettei lämmin ruoka ja puhtaat vaatteet taivaasta tipu, vaan niiden eteen pitää tehdä hommia!
Heh.

Ihan ok idea! sexillä ei saa kiristää (tulee ongelmia), mutta tommonen on ihan ok.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 09:32 vieras kirjoitti:
ole tyytyväinen että edes ruinaa billua ettei käy vieraissa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2005 klo 09:32 vieras kirjoitti:
Ruinaako hänen aitinsäkin sinulta sitä pil... ?

Käykö mies töissä?Meilläkään ei mies tee kotihommia,kun joskus tosi harvoin..Ärsyttävää ja Heitä on PALJON!Minä valitin asiasta monta vuotta eikä mitään hyötyä, joten pakko oli PRKL hyväksyä ukko tuommoisena,ei-kotitöitätekevänä.Jatkuva,hyödytön mäkättämiseni vain teki kodin ilmapiiristä riitaisan, joten tyydyn osaani ja teen hommat itse, koska muuten mies on kunnollinen ja kiltti...

Meillä kuule vähän samantapainen ongelma! Minä teen kaikki kotityöt oman työpäivän päätteeksi ja ukko kulkee harrastuksissaan ja kavereidensa kanssa.. Sitten kehtaa vielä valittaa kun en ole makuuhuoneen puolella se aktiivisempi puoli!! Eli täällä täytyis odottaa ukkoa kotiintulevaksi" haaratleväälään." :headwall:
Asiasta ollan puhuttu, mutta minun kuulemma täytyis ekaks muuttua, niin kyllä hän sitten.. Tässä alkaa olemaan vitsit vähissä, mutta kun ei viitsis luovuttaakaan, vielä! :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 17:32 histamiini kirjoitti:
Meillä kuule vähän samantapainen ongelma! Minä teen kaikki kotityöt oman työpäivän päätteeksi ja ukko kulkee harrastuksissaan ja kavereidensa kanssa.. Sitten kehtaa vielä valittaa kun en ole makuuhuoneen puolella se aktiivisempi puoli!! Eli täällä täytyis odottaa ukkoa kotiintulevaksi" haaratleväälään." :headwall:
Asiasta ollan puhuttu, mutta minun kuulemma täytyis ekaks muuttua, niin kyllä hän sitten.. Tässä alkaa olemaan vitsit vähissä, mutta kun ei viitsis luovuttaakaan, vielä! :'(
Nimen omaan. Ei muuta kuin haarat levälleen vaan!!!

No jaa
Jätäpä tuollainen pikkupoika. SInähän olet siinä suhteessa äiti, hänellekin, passaat ja annat täyshuollon.

HArvemmin muuttuu puheella. Kun yksin jää, on potentiaalimpi, ellei löydä passaajaa (monen naisen "vika").

ai mitkä aivot
sulle joka kirjotit:

jos olisit tyhmä ja tajuaisit sen niin pitäisit suun
:x mutta jos kun olet imbesilli etkä siis tajua sitä niin... :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2005 klo 03:46 ai mitkä aivot kirjoitti:
sulle joka kirjotit:

jos olisit tyhmä ja tajuaisit sen niin pitäisit suun
:x mutta jos kun olet imbesilli etkä siis tajua sitä niin... :headwall:
Olikos tuo nyt sitten nätisti sanottu?

Yhteistyössä