PRKL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Olin jättänyt läppäpuhelimeni yöpöydälle.. Äsken nuorin lapsi tulee, ja oli läpän irrottanut siitä... |O :laugh: Hän luuli että oli tehnyt hyvin, kun hymyili ja taputti vielä päälle... :laugh:
Se oli muutenkin se läppä lähdössä irti, ja oon sitä sen takia vähän koittanut suojella.. Mut ei, joutui tämän käsiin niin irrotti koko kannen..
prkl, pakko se on nyt viimeistään hakea uusi luuri.

hups!

Meillä kans neiti himoittee mun läpällistä. Mut me on asiasta niin paljon väännetty, et nykyään jos mä oon jättäny sen niin, et tyttö saa sen niin kilttinä kiikuttaa sen mulle. :saint:

Meidän tyttö väänsi multa hiljattain vajaa 2 kk tuoreista silmälaseistani sangan irtipoikki irti. Silleen, ettei voinut korjata. Piti ostaa uudet samanlaiset kehykset, joihin linssit siirrettiin. En ollut tyytyväinen en.

Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Meidän tyttö väänsi multa hiljattain vajaa 2 kk tuoreista silmälaseistani sangan irtipoikki irti. Silleen, ettei voinut korjata. Piti ostaa uudet samanlaiset kehykset, joihin linssit siirrettiin. En ollut tyytyväinen en.

Eikä! Oli varmasti järkytys.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
meillä on pojalla parikin mun vanhaa luuria, nii on jättänyt mun puhelimen rauhaan.. ainoastaan jos se soi ja en heti oo vastaamassa, nii poika kiikuttaa luurini mulle ja nyrpistää kulmiaan, -"äiti, noh noh!"

Eikä, vähänks on ihana.. =)

Yhteistyössä