Mulla vituttaa niin helvetin paljon... Käytiin tässä viikolla miehen tädin luona kattomassa yksiä sinisiä untuvasohvia ja juu, on ne sen verran paremman näköset ku nuo meidän nykyset, etttä lupasin ukolle että voidaan ne ottaa entisten TILALLE! Mutta eiku noita vanhoja ei saa heittää pois eikä antaa pois kun ne viedään ENSI KESÄNÄ saareen meidän kesäpaikkaan. ENSI KESÄNÄ!!! |O Meillon täällä sitte 6 sohvaa saatana! Otettiin jo keväällä yhdet nahkasohvat miehen siskon miehen siskolta (tosijuttu) ja ne ois ollu ihan hyvät olkkariin, mutta ei ku mies haluaa pitää ne tuolla pelihuoneessa. Ja sen pitää muka pysyä pelihuoneena vaikka jumalauta ostettiin kolmen makuuhuoneen talo, että esikko saa oman huoneen ja pojat on aikanaan samassa. :kieh: Oma huone varmasti helpottais likan sisaruskateuttaki... mutta EI! Ja ukko vielä vaatii että meillä on suurin makkari (ihan hyvä nyt ku vauva on meidän kans, mutta pitää kuulema olla jatkossakin meidän vaikka silloin siellä ei ole ku meidän sänky!) ja lapset on tuossa n. 11 neliön huoneessa. Sielläki aika paljon tavaraa jo. :/ Sitten ihemetellään ku lapset ei leiki omassa huoneessa vaan leikit leiviää tänne olkkariin. No kyllä kai niilläki tulee siellä jo ahtaanpaikan kammo! |O
Mistä tämä suurenmoinen vitutus mulla nyt tuli, johtuu siitä että koitimpa sitte keksiä noille vanhoille sohville jotain paikkaa. On päätetty että toinen aulaan, toinen meidän huoneeseen. No ajattelin aloittaa päivän työt järkkäämällä huoneen uuteen uskoon ett sinne on hyvä paikka sille sohvalle. Aattelin että se voisi olla jopa inspiroivaa niin kuin järjestyksen vaihtamiset yleensä mulle. JA PASKAT! |O Vaikka miten päin laitan huonekaluja niin ei siitä tuu ku ahtaampi. Sinne ei millään mahdu sekä sohva että pinnasänky. Tana ukon kanssa sitte riidellään tänään. ja just ennen ku minun kaveri tulee illalla... :|
Että tämmönen purkautuminen.. eikä vitutus hellittäny yhtään... :'(
Mistä tämä suurenmoinen vitutus mulla nyt tuli, johtuu siitä että koitimpa sitte keksiä noille vanhoille sohville jotain paikkaa. On päätetty että toinen aulaan, toinen meidän huoneeseen. No ajattelin aloittaa päivän työt järkkäämällä huoneen uuteen uskoon ett sinne on hyvä paikka sille sohvalle. Aattelin että se voisi olla jopa inspiroivaa niin kuin järjestyksen vaihtamiset yleensä mulle. JA PASKAT! |O Vaikka miten päin laitan huonekaluja niin ei siitä tuu ku ahtaampi. Sinne ei millään mahdu sekä sohva että pinnasänky. Tana ukon kanssa sitte riidellään tänään. ja just ennen ku minun kaveri tulee illalla... :|
Että tämmönen purkautuminen.. eikä vitutus hellittäny yhtään... :'(