prkl:een Suomen Posti vai mikä lie Itella!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChiChi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChiChi

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
1 291
0
36
Mulle tuli tekstari että paketti on saapunut, sen koodi ja sen postin postinumero mistä paketin hakea. Ihmettelin vähän sitä postinumeroa, mut lähdin kuitenkin kävelemään sen kolme kilometriä... siellä paikan päällä sitten selviää, ettei mun pakettia ole siellä päinkään, vaan se on viereisessä kaupungissa!! Mä siis tilasin paketin uuteen osoitteeseen, mutta se on silti mennyt vanhan postinumeron mukaan... mit.vit.

Ei siinä mitään, mutta ne ei siellä postissa suostuneet kysymään asiasta mitään, vaan antoivat mulle numeron josta kysellä, ja se numero on MAKSULLINEN!!! Melkein euron/minuutti. Ja mä olen tässä nyt viis minuuttia odotellu ja kuunnellut mukavaa musiikkia, kun kaikki asiakaspalvelijat on tottakai varattuja!!

Ottaa päähän!!!! |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Häh? Miksi se ilmotus tuli tekstiviestillä? Ei meillä ainakaan tekstarilla mitään ilmotella...

Mä oon odottanut sitä saapumisilmoitusta, mut tekstari tuli :| ei ymmärrä.

Kannattaa kysyä postilta, että lähettääkö ne sieltä sen tekstarin, vai sieltä, mistä se paketti on alkujaan. Meille tulee valitukset aina netin kautta, voit kokeilla, pystyykö sinne laittamaan valitusta. Monet asiakkaat vielä toivoo, että heille soitetaan ja meillä ainakin jakeluryhmän vastaava sit soittelee niille ihmisille, jos joku on mennyt pieleen.

Häh? Miksi se ilmotus tuli tekstiviestillä? Ei meillä ainakaan tekstarilla mitään ilmotella...

ootko sä vähän jälkeenjäänyt? :D
moni ilmottaa nykysin tekstarilla, esim netanttila, ellos, hm ym ym

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

ootko sä vähän jälkeenjäänyt? :D
moni ilmottaa nykysin tekstarilla, esim netanttila, ellos, hm ym ym

En ole jälkeenjäänyt, kiitos kysymyksestä. :hug:

H&M:n paketti kun tulee,niin siitä tulee tekstiviestillä ilmoitus,jos tilatessa oikein klikkaa.Uskoisin,että koskee vaan 16 paketteja,on postitoimipaikan palvelu.

aika huonosti on nuo postin hommat sulla hanskassa: toi tekstaritoiminto on ihan yleinen tapa ja paljon käytössä. Sitähän kysytään jo muistaakseni hobbarin ja monien kirjakerhojen tilauksissa: "saat tekstiviestin pakettisi saapumisesta". Tuskin postinjakajat muutenkaan ihan kaikkea tietää... tai mikä sitten lienetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja syysäiti:
aika huonosti on nuo postin hommat sulla hanskassa: toi tekstaritoiminto on ihan yleinen tapa ja paljon käytössä. Sitähän kysytään jo muistaakseni hobbarin ja monien kirjakerhojen tilauksissa: "saat tekstiviestin pakettisi saapumisesta". Tuskin postinjakajat muutenkaan ihan kaikkea tietää... tai mikä sitten lienetkin.

No meidän toimipaikasta ei lähetellä tekstareita. Mitenkäs, tiedätkö itse, lähetetäänkö niitä tekstareita postista ylipäätään, vai sieltä lähettäjältä? kerro toki, kun kerran tiedät.

No meidän toimipaikasta ei lähetellä tekstareita.

no voi kiesus... luuletko että ne tekstarit lähetetään joka toimipaikasta erikseen? joku liisa siellä aina aamulla kattoo, että näin monta pakettia tullu, näpytellääs vistit kaikille. ;)

Sain yhteyden sinne, mutten tullut yhtään viisaammaks. Ne on sieltä toisesta kaupungista nyt laittanut sen menemään tänne, mutta edelleen väärään postiin... mut sen paketin pitäis olla siellä maanantaina, sanoi se naikkonen puhelimessa. Kymmenen minuuttia puhelun jälkeen mulle tulee uus tekstari, missä sanotaan että paketin toimitus viivästyy ja mahdolliset lisätiedot siitä samasta kalliista numerosta mihin jo soitin. voi vit....

Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:

no voi kiesus... luuletko että ne tekstarit lähetetään joka toimipaikasta erikseen? joku liisa siellä aina aamulla kattoo, että näin monta pakettia tullu, näpytellääs vistit kaikille. ;)

Mistäs tiedät?

Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:

Mistäs tiedät?

*huoh*

no en tiedä, ihan villi veikkaus vaan...

sen enempiä kommentoimatta asiaa,niin ainakin mä oon saanu valita monestakin paikasta,että haluanko perinteisen pakettikortin vai ilmoituksen tekstarilla,milloin paketti noudettavissa..esim. hobbari,anttila,joseffsons,ellos..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
sen enempiä kommentoimatta asiaa,niin ainakin mä oon saanu valita monestakin paikasta,että haluanko perinteisen pakettikortin vai ilmoituksen tekstarilla,milloin paketti noudettavissa..esim. hobbari,anttila,joseffsons,ellos..

Juu mä muistin äsken että ruksasin sen kohdan, että ilmoita tilauksesta viestillä.

Juu mä muistin äsken että ruksasin sen kohdan, että ilmoita tilauksesta viestillä.

Kysele sitä, että missä ne viestit kirjoitetaan, niin selviää kuka laitto toimipaikan sositteen väärin.

Kysele sitä, että missä ne viestit kirjoitetaan, niin selviää kuka laitto toimipaikan sositteen väärin.

Juu täytyy sitten maanantaina alkaa kysellä. Että kenen vika tää sitten olikaan oikeastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Ei posti niitä tekstareita laita vaan ellos, netanttila yms.

Niin mäkin luulen, mutten ole ollenkaan varma, koska tää on mun eka työpaikka eikä mulla oo oikeita ystäviä ja koska olen jälkeenjäänyt.

Tai siis en mä oikeesti tiedä.

Voi olla, että ymmärsin viestisi nyt väärin mutta siitä huolimatta:

Jos olet tilannut sen paketin uuteen osoitteeseen, mutta et vielä asu siellä etkä ole tehnyt osoitteenmuutosta sinne, niin Posti on voinut tulkita sen virheelliseksi osoitteeksi ja toimittanut siksi sen vanhaan (eli sinne, missä osoitteesi virallisesti on). Huolimatta siitä, minne lähettäjä paketin on osoittanut.

nim. Postin kanssa ennenkin näistä asioista keskustellut...

Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:
Voi olla, että ymmärsin viestisi nyt väärin mutta siitä huolimatta:

Jos olet tilannut sen paketin uuteen osoitteeseen, mutta et vielä asu siellä etkä ole tehnyt osoitteenmuutosta sinne, niin Posti on voinut tulkita sen virheelliseksi osoitteeksi ja toimittanut siksi sen vanhaan (eli sinne, missä osoitteesi virallisesti on). Huolimatta siitä, minne lähettäjä paketin on osoittanut.

nim. Postin kanssa ennenkin näistä asioista keskustellut...

Mä oon asunu tässä uudessa jo monta kuukautta :/

Yhteistyössä