Mulle tuli tekstari että paketti on saapunut, sen koodi ja sen postin postinumero mistä paketin hakea. Ihmettelin vähän sitä postinumeroa, mut lähdin kuitenkin kävelemään sen kolme kilometriä... siellä paikan päällä sitten selviää, ettei mun pakettia ole siellä päinkään, vaan se on viereisessä kaupungissa!! Mä siis tilasin paketin uuteen osoitteeseen, mutta se on silti mennyt vanhan postinumeron mukaan... mit.vit.
Ei siinä mitään, mutta ne ei siellä postissa suostuneet kysymään asiasta mitään, vaan antoivat mulle numeron josta kysellä, ja se numero on MAKSULLINEN!!! Melkein euron/minuutti. Ja mä olen tässä nyt viis minuuttia odotellu ja kuunnellut mukavaa musiikkia, kun kaikki asiakaspalvelijat on tottakai varattuja!!
Ottaa päähän!!!! |O |O |O
Ei siinä mitään, mutta ne ei siellä postissa suostuneet kysymään asiasta mitään, vaan antoivat mulle numeron josta kysellä, ja se numero on MAKSULLINEN!!! Melkein euron/minuutti. Ja mä olen tässä nyt viis minuuttia odotellu ja kuunnellut mukavaa musiikkia, kun kaikki asiakaspalvelijat on tottakai varattuja!!
Ottaa päähän!!!! |O |O |O