Prkeleen harakat!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä oon monta kertaa aamuisin ihmetellyt, miksi lintujen rapistelu kuuluu niin helposti tänne sisälle. En ole ikinä jaksanut nousta katsomaan.

No äsken sitten näkyi harakan pyrstö tuossa olohuoneen ikkunalaudalla ja jotaki se siinä kai yritti rapsia irti. Lähti heti pois, kun lähestyin ikkunaa.

Mitähän siinä ikkunalaudalla muka on??

Paljon mukavampaa on kun saa katsella oravien juoksentelua nurmikolla =)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Harakat on niin ärsyttäviä. |O Jokunen kerta oon noussu aikasin aamulla ylös ku räkättävät tossa pihassa kissoille. :headwall:

Joo se räkätys! |O |O :headwall: :headwall: Onneksi tässä pihassa ei ole pahemmin fasaaneja näkynyt, koska niittenkin rääkkyminen on ärsyttävää.

Kerran istuin tässä tietokoneen ääressä ja sivusilmällä näin, että jotain vilahti pihalla ja puunoksa heilui. Menin katsomaan ikkunasta ja siellä kaksi oravaa juoksi nurmikolla peräkanaa ja kävivät välillä puussa n.1½ metrin korkeudella. Oli hauskan näköistä =) Harmi kun likka ei ollut kotona silloin

Musta harakat on ihania. Yksikin päivä katselin tässä pitkään kun nuoret harakat temusivat tuossa ikkunalaudalla ja tutkivat mm. rullaverhojen narujen pampuloita, ihmettelivät pöydällä kimaltavaa askartelupaperia yms. Harakathan ovat erittäin kekselitäitä lintuja.

Ennemmin harakoita kun oravia! Mua ottaa niin päähän että ne käyvät, oravat siis, syömässä pääskysten munat ja poikaset :kieh:

Vaikka harakat tosiaan on siinä ärsyttäviä että nokkivat roskikset ja niillä on myös tapana jahdata/kiusata kanoja.... Että mieluusti ei kumpiakaan mein pihalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No eipä näköjään pelkästään harakat harrasta tuota, vaan äsken siinä ikkunalaudalla kävi joku pikkulintu

joo ja niistä "pikkutirpusista",toissa kesänä ne nokki meidän lepolassen piloille,kun ne näköjään halusi pesäänsä täytettä..että kyllä nekin osaa tuhojaan tehdä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
No,ei me kaikki harakat olla ärsyttäviä :ashamed: .Eikä tulla toisten pihoille räkättämään ;) .Isännälle silloin tällöin ihan tuossa omassa pihassa räkätän :)

:laugh: :laugh: :laugh: Miehille voi räkättää vaikka ei olis harakka ja vaikkei se mies olisi omakaan :whistle: :whistle:

Yhteistyössä