prkeleen fazer ja marabou..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
just ku mä aattelin että nyt loppuu suklaan mässyttäminen joulun jäljestä ni eiköhän kaupassa ollu läjä uutuuksia:
mansikka-valkosuklaa patukkaa ja maitosuklaa-pistaasipähkinä patukkaa ja uus pussi dumleista.. ja maraboulta oli lakritsi-maitosuklaa ja daim-maitosuklaa patukkaa.. niin.. ja fazerilta oli myös iso levy jotain valkosuklaa-rusina-mustikkaa ja joitain pieniä levyjä oli tullu tiramisia ja valkosuklaa-karpalo ja mitähän vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sitä samaa mä kirosin että ku aina alkuvuodesta/keväällä pukkaa näitä kaikenmaailman uutuuksia mitä tekis mieli maistella..mua houkutta ne m&m namut

joo myyjän kanssa oli puhetta niin sano että paljon uutuuksia on vielä tulossa.

onneks noista puoletkaan ei koskaan tule meidän lähikaupan hyllylle. mä en es tiedä koskaan uutuus suklaista sun muista kun käyn niin harvoin missään "ihmisten ilmoilla", omalla kylällä vaan pyörin

sitä samaa mä kirosin että ku aina alkuvuodesta/keväällä pukkaa näitä kaikenmaailman uutuuksia mitä tekis mieli maistella..mua houkutta ne m&m namut

joo myyjän kanssa oli puhetta niin sano että paljon uutuuksia on vielä tulossa.

niinhän niitä on,itekkin oon myyjä :D eilen kattelin listaa töissä tulevista uutuuksista...

Noi ap:n kuvailemat maut on kyllä ollu sillä virolaisella Kalev suklaalla jo aiemminkin et onneksi tietää jo miltä maistuu, niin voi jättää kauppaan.
Vaa on se valkosuklaa mansikka kyllä pirun hyvää, mut nyt oon tiukkana enkä mene hakemaan!!!

Yhteistyössä