V
vieras
Vieras
Ovat siis vedenpitäviä, tuulenpitäviä, hengittäviä ja niissä on teipatut saumat. Ostin molemmille lapsille ensi syksyksi uudet haalarit!
ja Espoossa tämä tarjous
ja Espoossa tämä tarjous
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ovat siis vedenpitäviä, tuulenpitäviä, hengittäviä ja niissä on teipatut saumat. Ostin molemmille lapsille ensi syksyksi uudet haalarit!
ja Espoossa tämä tarjous![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Täysin vedenpitävä on, meidän pojalla on tuo haalari. Ei oo todellakaan pahan hintainen puku.
Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Ikuna en cirafin haalarista maksais 40euroa! En kyllä 25euroakaan...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Ikuna en cirafin haalarista maksais 40euroa! En kyllä 25euroakaan...![]()
![]()
mikäs siinä on vikana? niissä tuotteissa ei vaan ole "merkki" lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Esikoiselle ostin aikoinaan ja johan se oli rikkipuhki pian. Ja värit on kammottavia. Merkkilisää en kaipaa, mutta Lindexinkin tuotteet parempia.
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Mä luulin että nämä CirafTec vaatteet oli jokin uusi juttu?
Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Joo ne on varmaan laittanu paikat polviin ja maalarinteippiä saumoihin ja lisänneet nimeen Tec![]()
Ei vaan ole mun mieleeni ne haalarit.
Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Joo ne on varmaan laittanu paikat polviin ja maalarinteippiä saumoihin ja lisänneet nimeen Tec![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Joo ne on varmaan laittanu paikat polviin ja maalarinteippiä saumoihin ja lisänneet nimeen Tec![]()
Heh heh. et ole tainnut nähdäkään niitä haalareita Prismassa. Ostin aikoinaan Prismasta progress-merkkisen haalarin, niitä myi silloin vain prisma. olivat yhtä hyviä kuin reimatec! toisella lapsella on tällä hetkellä reimatec-välikausihaalari, enkä näe enää mitään järkeä maksaa siitä 109? kun ne eivät poikkea mitenkään teknisistä ja merkittömistä haalareista.
sen progress-haalarin ostin myös alesta, 28? ja oli huippuhyvä! sain käytön jälkeen lähes omat pois huutiksessa.